|
De Offtopic Thread (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Daarjuist een setje gedraaid in men kamer.
Tracklsit :)
01. Portishead - Road (Sultan & Tone depth remix)
02. Mathew Dekay vs Beasty Boys - Intergalactic
03. Perry O'Neil - Kubik (Intro remix)
04. Musix - Cyber Desire
05. Acitve Sight - The search for freedom
06. Sonicvibe & Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson remix)
07. Fire & Ice - Para Siempre
08. Firewall - Sincere (Pulser remix)
09. Mojado feat. Mr Sam - Naranja (Mr Sam vision remix)
1 foutje gemaakt maar hersteld.
Spijtig dat het recorden mislukt is :/ Morgen nog is proberen |
|
|
| SilentEagle |
| Klinkt gezellig. Laat zeker weten als ge iets opgenomen krijgt :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Anderlecht is dus wel zo slim om het voor de komende 7 jaar of zoiets vast te leggen eh.
En het zou helemaal nie stom zijn om nog 1 of 2 jaar bij Anderlecht te blijven, dien kerel moet nog ieder dag naar school enzo
en hij (Kompany dan) is dus nog ma 17,om van Vandenborre nog ma te zwijgen want dien is nog een jaar jonger, das nog allemaal veel te vroeg
laat hem eerst nog ma wa rijpen voor al die wilde apen verhalen tevoorschijn komen ......
Ge doet hier net of Anderlecht in ene keer een amateur clubke is, hij kan idd bij Anderlecht veel beter groeien dan bij een andere Europese club in de B-ploeg
(sorry, ma ik kan nie tegen kanker en gezeur over voetbal en hoe geweldig da spelers enzo wel nie zijn, hoewel ik zelf zeer veel van voetbal hou dus daar nie van) |
jup overschot van gelijk natuurlijk. Eerst wa rijpen eer hij naar het buitenland gaat. Anderlecht gaat nog plezier beleven aan die jonge gasten (deschacht, kompany, vandenborre).
| quote: | Originally posted by TOR
voetbal? :nervous: |
ja tor voetbal =). verkeerde smiley gebruikt denk ik :p |
|
|
| pooley |
Zeg tor das fake ...
Alst zo ni is, ist triestig en moogt er ermee lachen :) |
|
|
| TOR |
| ik ben daar toch niet zo zeker van |
|
|
| SilentEagle |
ik ben daar toch niet zo zeker van |
Ik heb ook m'n twijfels... Maja, wat maakt het uit. |
|
|
| TOR |
| je weet nooit eh.. seffes wordt tranceaddict vervolgd omdat die columbiaan een trauma heeft opgelopen voor het leven.. :eek: |
|
|
| Zehra |
je weet nooit eh.. seffes wordt tranceaddict vervolgd omdat die columbiaan een trauma heeft opgelopen voor het leven.. :eek: |
:rolleyes: ja kweet nie eh mah kan da nie echt gelove... wie post nu zoiets over zichzelf? ben ik mooi of nie mooi? dan verwacht je toch dat op een forum met over de 10000 man er zeker bij zijn die gaan flamen eh... nie normaal! |
|
|
| TOR |
| niet vergeten dat die kerel pas 15 is en nog een beetje naief is.. :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
:rolleyes: ja kweet nie eh mah kan da nie echt gelove... wie post nu zoiets over zichzelf? ben ik mooi of nie mooi? dan verwacht je toch dat op een forum met over de 10000 man er zeker bij zijn die gaan flamen eh... nie normaal! |
denk dat t iemand is met veel fantasie... :rolleyes: and if not :eek: |
|
|
|
|