|
De Offtopic Thread (pg. 296)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
|
whehehe :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Godverdomme ik moet dat Plastic Boy album hebben hé!!!!!!!!!! |
|
|
| TOR |
nog ff geduld... 24 januari 2005. :)
<- see avatar for album cover |
|
|
| Kaidreas |
| dit wordt het beste van het best. mwhahahaha plastic boy owns by far. voor mij soms zelfs beter als Push |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
nog ff geduld... 24 januari 2005. :)
<- see avatar for album cover |
ff geduld....FF GEDULD........WETE GIJ HOELANG IK AL OP DAT ALBUM ZIT TE WACHTEN!!!!!! JAAAAAAAAAREN...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN....ff geduld zegt die pee, die durf nogal :o
:D ;) :p |
|
|
| TOR |
| als je al jaren zit te wachten, kunnen die 3 maandjes er gerust nog bij :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
als je al jaren zit te wachten, kunnen die 3 maandjes er gerust nog bij :D |
uiteindelijk staat er wel maar 1 nieuw nummer op, de rest heb ik allemaal al in men bezit. |
|
|
| TOR |
| het gaat wel om de volledige, geremasterde versies deze keer! :) |
|
|
| Gladius |
Eergisteren ben ik dus naar het concert van Sarah McLachlan geweest in de Elisabethzaal. Heh, wel grappig, ik dacht -typisch mij- dat het concert gisteren was, en niet maandag. Ik maandagavond rond kwart voor 8 (niet wetende dat het concert om 8 uur begon) toevallig aan het surfen op hare website. Ik zie die datum staan, 8 november. Ik van neee da kan ni waar zijn, da moet een typfout zijn ofzow, dus toch maar voor de zekerheid even gaan checken op m'n ticket. Hupla, daar staat dus natuurlijk ook 8 november. Ik m'n pa uit de zetel getrokken en hij heeft me nog gelukkig weggebracht. Ik kwam der aan om 5 na 8 (nieuw record prolly), gelukkig was het voorprogramma bezig en begon Sarah zelf pas om 9 uur, fiew... :)
(dus voort zelfde geld was ik da met m'n lompe kloten totaal vergeten en had ik daar gisteren voor gesloten deuren gestaan + 34EUR weggesmeten).
Het concert zelf was zalig. Doet wel raar om zo te zitten, ben gewoon om te staan en te springen (wat leidde tot stampvoetsgewijs het ritme aan te geven enz), maar er zitten natuurlijk meer rustige nummers in.
Ik wist uiteraard dat ze een zalige stem heeft, maar als je het live hoort is dat toch nog iets anders. Alle bekende nummers kwamen aan bod natuurlijk (voor de TA's fallen, silence :eyespop: en world on fire), maar het waren vooral de laatste nummers (van cd Mirrorball) die mij het meeste konden bekoren, zeker als zij enkel piano speelt en zingt, genieten gewoon...
Ze kreeg tot 3 keer toe een staande ovatie, wat oververdiend was.
Schitterende avond die ik spijtiggenoeg met niemand heb kunnen delen. Ahh well ge gaat toch voor de muziek, dus ik zat er niets mee in... |
|
|
| Dark Apostle |
| Je hebt hem met mij gedeeld, ik mocht dervoor de mensen van eten voorzien in de Quick :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
uiteindelijk staat er wel maar 1 nieuw nummer op, de rest heb ik allemaal al in men bezit. |
Idem, op vinyl zelfs! *beetje trots op zichzelf :toothless * |
|
|
| Kaidreas |
| ik ook peins ik, alleen can you feel it ontbreekt nog. |
|
|
|
|