|
De Offtopic Thread
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
de off toppic thread...
is een goed idee!
:tongue3
Maar, ik betwijfel het of de we nu niet meer gaan afwijken van onze eigleke discuties... |
|
|
| Belgian Bonzai |
Thread starter: CygnusX
1e post: Tiger777
:conf: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Thread starter: CygnusX
1e post: Tiger777
:conf: |
Ja, vond ik ook al vreemd. Toen ik op Submit New Thread klikte, duurde dat effe en toen kreeg ik een foutmelding van Internet Explorer. Maakt niet uit, er stond toch niks belangrijks in mijn post, alleen dat we hier konden zeveren en dat het spammen mocht beginnen (hier).
Oh ja, en ik wenste Tiger777 proficiat met zijn Custom Status. Daar drinken we der ene op  |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Oh ja, en ik wenste Tiger777 proficiat met zijn Custom Status. Daar drinken we der ene op |
Dan dode wel 15.000 (zwake) hersencellen :tongue2 ;) |
|
|
| eieregooie |
| Haha! Een offtopic thread... voel me meteen thuis hier :D |
|
|
| Tiger777 |
Dank u voor de felecitaties :)
| quote: | | Daar drinken we der ene op |
éne maar? :haha:

15000 hersencellen meer of minder, who cares :D ne mens leeft maar ene keer.
efkes iets anders, ligt het nu aan mij, of heb ik de indruk dat der al kweeniehoeveel posts verdwenen zijn?
Oh ja, eve een stomme vraag
How the tekent ge een lijn in photoshop???(en zeg mij ni, klik op da lijntje, want dan tekent die klootzak nen enorme pijl)
(het is voor de nieuwe beta kaart) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
efkes iets anders, ligt het nu aan mij, of heb ik de indruk dat der al kweeniehoeveel posts verdwenen zijn? |
Dat dacht ik gisteren dus ook heel effe :)
Maar ge kunt onder het lijstje van threads instellen welke ge ziet en hoe ge ze ziet. En normaal gezien laat hij enkel de threads van de laatste 10 dagen zien, dus dan vallen er een paar weg.
Gene paniek, alles is er nog ;) |
|
|
| Tiger777 |
hmm, dat zal het zijn... :)
kan iemand antwoorde op men vraag? |
|
|
| CygnusX |
Oh ja, eve een stomme vraag
How the tekent ge een lijn in photoshop???
(het is voor de nieuwe beta kaart) |
Bij uwe toolbar, 4e rij, 1ste kolom, daar moet ge op klikken en effe inhouden, dan kunt ge uit een paar "tools" kiezen en daar staat ook Line Tool bij, die moet gij hebben.
Iemand een idee hoe ge ne .tar fixt? Ik heb een tar-bestand van 1.4GB, maar ik kan er alleen maar de eerste 1.05GB uithalen, omdat er 1 foutje in zit :( |
|
|
| Tiger777 |
geen idee van da tar ding...
als ik dus op die line tool klik, geeft hij mij nen enorme pijl. Als ik dan het probeer met die pennen, en ik sla het dan op, dan staan de lijnen der nemeer bij. |
|
|
| CygnusX |
als ik dus op die line tool klik, geeft hij mij nen enorme pijl. Als ik dan het probeer met die pennen, en ik sla het dan op, dan staan de lijnen der nemeer bij. |
:conf: Misschien moet ge eens Layer - Flatten Image doen vooraleer ge opslaat. Als dat niet helpt, dan weet ik het niet meer. Misschien kunnen de Photoshop experts hier helpen (Ashelon,Dark_Apostle,...) ? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha! Een offtopic thread... voel me meteen thuis hier :D |
Allez ge moogd Hollands ambassadeur zijn op het Belgian Forum :D |
|
|
|
|