|
De Offtopic Thread (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
@Miss Z'ke, ben miss geen DJ ma ik kan toch even goede muziek selecteren ;) |
;)
hmm... ok soms vind ik het ook wel vervelend dat arj101 af en toe hier de boel komt onderspammen... maar kvind dat die hollanders daar opt NL-forum hem te hard aanpakken! ze maken 't te persoonlijk imo... kheb eigenlijk niet veel last van hem ;) arjen, tip: laat het niet te fel opvallen dat je spamt :p post on-topic :p en mss moet je maar eens meer dan één woord schrijven in een post... ;) |
|
|
| eieregooie |
| Geloof me, die thread is zo slecht nog nie... arj1o1 heeft beterschap belooft en iedereen kan eens lekker spuien... Als het aan bezoekers van andere forums op TA had gelegen was ie al lang gebanned... |
|
|
| arj1o1 |
| ach ja, ik ga nu in ieder geval wat inhoudelijker posten :) meer dan een woord en lekker op het onderwerp ingaan hehe, mijn meningen naar voren en tegen iedereen in ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ach ja, ik ga nu in ieder geval wat inhoudelijker posten :) meer dan een woord en lekker op het onderwerp ingaan hehe, mijn meningen naar voren en tegen iedereen in ;) |
Prima :)
En Fusion, over die sig van pooley, hebben jullie weer stiekem de Fancy van jullie zusjes zitten lezen? |
|
|
| Tiger777 |
| Hij is tot inkeer gekomen, moge God deze afdwaler vergeven. Ik zal voor u bidden jong. ;) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Heeft pooley al uitleg gegeven over zijn nieuwe sig??? :eyes: :haha: |
disturbing :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| angstwekkend ook. |
|
|
| eieregooie |
Hallo, ik wil even zeggen dat roken met een verdoofd smoelwerk echt kut is!
Ik moet em dus met me hand blijven vasthouden... (blijkbaar heb ik de gewoonte om wanneer ik een trek neem me sigaret even los te laten ontdek ik nu ;) ) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | | Originally posted by basd En Fusion, over die sig van pooley, hebben jullie weer stiekem de Fancy van jullie zusjes zitten lezen? |
MIJN fancy ja :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
MIJN fancy ja :toothless |
Je mag er me lachen maar ik heb de Fancy overlaatst moeten gebruiken in het kader van Ontwikkelingspsychologie :D |
|
|
| Tiger777 |
| en, hebt ge gevonden waar het foutloopt in de ontwikkeling van de psychologie van de lezers? :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
Beginnen ze nu bij Bonzai al te linken naar TA??
vanop www.bonzaimusic.com:
Subsphere update
One of our new artists : Subsphere has already gotten some nice comments on his new release that is coming in the beginning of next year. Here's the link to some of these comments on Trance-addict : [link]Subsphere[/link]
edit: voor mij niet gelaten hoor :) |
|
|
|
|