|
De Offtopic Thread (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ik weet nie waar ik het moet vragen, dus zal ik het hier maar doen, voor ik ergens anders ne hoop gezeik krijg
kent er hier iemand iets van oldo's hub?
thx |
Yep ik zit meestal op oldo's (hoewel het al een heel tijdje geleden is). |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ik weet nie waar ik het moet vragen, dus zal ik het hier maar doen, voor ik ergens anders ne hoop gezeik krijg
kent er hier iemand iets van oldo's hub?
thx |
*** Connecting to oldominion.kicks-ass.net...
*** Connection refused by target machine
:rolleyes: |
|
|
| CygnusX |
Proficiat ei! 
Over Oldo's... er zijn serieuze problemen met de server, maar het komt in orde, check http://www.essentialsets.net/ voor newsflashes ;) |
|
|
| dj Zevan |
aahh fieuw
dacht dat het probleem aan mijn pc lag
merci voor de replies |
|
|
| emma |
ben ff 4 dagen weggeweest en nu kan ik mijn ni meer aanmelden op msn ...
en ook ni gewoon mails checken, ik veronderstel dus da iemand mijn paswoord heeft liggen veranderen ofzo ...
nu is mijn vraag: weet iemand van jullie hoe ik da kan oplossen ?? 1 of ander programmake waarmee ge paswoorden kunt terugvinde ofzo ?? i don't know ...
en met geheime vraag werkt niet, want heb da emailadres zo'n 5jaar geleden aangemaakt en had toen zo'n stomme geheime vraag waar ik dus nu al nimeer op kan antwoorden :rolleyes:
pleaz help me out, want is echt KUT |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Proficiat ei! 
Over Oldo's... er zijn serieuze problemen met de server, maar het komt in orde, check http://www.essentialsets.net/ voor newsflashes ;) |
yup maar is nu weer up |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by emma
en ook ni gewoon mails checken, ik veronderstel dus da iemand mijn paswoord heeft liggen veranderen ofzo ...
nu is mijn vraag: weet iemand van jullie hoe ik da kan oplossen ?? 1 of ander programmake waarmee ge paswoorden kunt terugvinde ofzo ?? i don't know ...
en met geheime vraag werkt niet, want heb da emailadres zo'n 5jaar geleden aangemaakt en had toen zo'n stomme geheime vraag waar ik dus nu al nimeer op kan antwoorden :rolleyes:
die geheime vraag is er juist moest je je passwoord vergeten zijn, maar als je op die vraag antwoord niet meer weet, vrees ik dat het enige alternatief een nieuwe account aanmaken is :/ |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
emma maak u geen zorgen... msn-servers zijn WEER eens down! :rolleyes: tkomt wel in orde... ;)
edit: oplossing = ff wachten en ge hoeft echt nie uw passw of stuff te veranderen, denk ook nie da iemand je msn heeft gehackt ofzo :) chill girl! ;) let the music guide you! :toothless |
|
|
| pooley |
| Tis hier ook down verdoeme :/ |
|
|
| Eagle` |
| hier niet hoor, msn works like a glooooooove. Moeha allemaal msn gehekt :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hier niet hoor, msn works like a glooooooove. Moeha allemaal msn gehekt :toothless |
:rolleyes: meld eens af en probeer dan eens opnieuw aan te melden ******! :p
edit: a world without msn... :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
:rolleyes: meld eens af en probeer dan eens opnieuw aan te melden ******! :p |
ahum het werkt nu, ik blijf er mooi met men poten vanaf ;) |
|
|
|
|