|
De Offtopic Thread (pg. 200)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En man, die Supercar bouwen was echt wel één van de grootste opgaven ooit uit mijn leven! :D |
Was dat niet met lego MODEL? |
|
|
| Kaidreas |
he-man, was ook wel DE man eigenlijk.
echt een masculin body waar ge over kunt dromen. :D |
|
|
| Eagle` |
lego = piraten was meh thing, heb nog 4,5 grote boten op zolder staan, hopen forten van de mariniers, enz. Had echt bijna alles van piraten deel van lego, staat allemaal nog op zolder das voor men kinderen denk ik, ooit ;)
Ook nog hopen andere lego, stad, ridders technics, whatever |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iemand ooit de film-versie daarvan gezien met Dolph Lundgren als He-Man? Courteney Cox speelde er ook nog in mee... |
|
|
| Buoyant |
| HE-MAN the greatest hero of them all !!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
HE-MAN the greatest hero of them all !!! |
Das Action Man! :haha: :stongue:
He-Man is the Master Of The Universe |
|
|
| Eagle` |
| Iemand van de lego freaks die zich fabuland nog herrinert,allemaal met dieren enzow, heb ik ook nog hopen lego van gehad. Ooit nog is alles verkocht voor 2000 frank gans die lego, had er zon gans pretpark van met een reuzerad, draaimolen en stuff. aaarg dat waren nog is tijde was toen 6 ofzo denk ik, nog jong en onbezonnen, nu zuipen we ons zat bij elke mogelijkheid ;) |
|
|
| Buoyant |
OOOPS :D
ben ook helemaal van mijn theewater met al die helden hier eh |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iemand van de lego freaks die zich fabuland nog herrinert,allemaal met dieren enzow, |
Jaja, mijn zusje kocht dat, ik vond dat maar redelijk "gay" eigenlijk :p
Geef mij maar Space-lego! :cool: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iemand van de lego freaks die zich fabuland nog herrinert,allemaal met dieren enzow, heb ik ook nog hopen lego van gehad. Ooit nog is alles verkocht voor 2000 frank gans die lego, had er zon gans pretpark van met een reuzerad, draaimolen en stuff. aaarg dat waren nog is tijde was toen 6 ofzo denk ik, nog jong en onbezonnen, nu zuipen we ons zat bij elke mogelijkheid ;) |
fabuland. och got.
ik had het eerder voor die oude ridderkes, samen met robin hood.
hehe ma liefst die hele oude. die met die bijltjes, dat hebben ze niet meer tegenwoordig, iemand als is naar legoland geweest in denemarken??? |
|
|
| Eagle` |
| haha lol, I am teh gay :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
fabuland. och got.
ik had het eerder voor die oude ridderkes, samen met robin hood.
hehe ma liefst die hele oude. die met die bijltjes, dat hebben ze niet meer tegenwoordig, iemand als is naar legoland geweest in denemarken??? |
@ Jasper =>Fabuland was voor jongere kinderen, 0 ot 6 ofzow die dingen kong je nl niet in je bek steken
anwyay, ik was meer into piraten, hoewel ik nog wat lego gehad heb van ridders ook though |
|
|
|
|