|
De Offtopic Thread (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
opstandig:
En als we er een zouden nemen, kunt gij daar iets aan doen?
:p |
Nee, mods kunnen avatars niet aanpassen voor zover ik weet. |
|
|
| eieregooie |
| Maar we kunnen wel users suspenden :D :p |
|
|
| Eagle` |
bleh inet verklooit @ home =>lessenrooster niet kunnen checken => eerste 2 uur valt les weg deze morgen =>gevolg: op school ipv in men bed :rolleyes:
ontopic
ei up yours :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| woehahahahahaha :whip: |
|
|
| Miss Z |
gvd kwil ook mod worden...
MACHT yeah :haha: waarom heeft het belgisch forum nie twee mod's? kweet wel dat cygnus zijn job hééééééél goed doet (slijm slijm) mah kan ik nie de tweede worden? ey kijk eens aan wa voor een goe idee da nu van mij is... :haha: |
|
|
| eieregooie |
| Ben bang dat Swampertje het daar niet mee eens is,,, |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Insgelijks :toothless |
|
|
| arj1o1 |
| er browsen sowieso al 2 mods :p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by arj1o1
er browsen sowieso al 2 mods :p |
:whip:
wacht maar als ik mod ben!!! dan zal je wel get anders zeggen... geloof me, als ik een doel voor ogen heb... dan ga ik er ook voor! mod-schap... here I come :D:D:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
hmm mss moet hij da nog veranderen... |
jaja eerst spammen tot de 500 blij zijn n dan er natuurlijk achter komen dat je ook 6 maanden geristreerd moet zijn :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
:whip:
wacht maar als ik mod ben!!! dan zal je wel get anders zeggen... geloof me, als ik een doel voor ogen heb... dan ga ik er ook voor! mod-schap... here I come :D:D:D |
jaja de eerste vouwelijke mod :D |
|
|
| Miss Z |
whahahahahaha echt hilarisch :haha:
heeft zelfs een glimlach op mijn gezicht doen verschijnen opt moment dus is echt wel goed (zucht...) mah had wel op de achtergrond: chakra - love shines through (nog meer zucht...) |
|
|
|
|