|
De Offtopic Thread (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Jawel jawel :)
zin voor/van relativeren is heel groot hier |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley
Jawel jawel :)
zin voor/van relativeren is heel groot hier |
er valt niks te relativeren! sorry mah ik vind persoonlijk dat zo een dinge te ver gaan! als jij er anders over denkt, mij goed! en mij zal je ook nooit zoiets zien posten en zeker niet zien lachen met zoiets... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ach, ik kan met veel dingen lachen en veel dingen relativeren, maar als ge ziet hoeveel pipo's der effenaf nog geloven wa daar staat, dan begint ge der stilaan wel is tegen op te komen.
Het kan wel zijn dat beachboy zelf niet zo denkt (ik hoop het voor hem) en dat hij dat bij wijze van 'grap' postte ofzo. Ook al vind ik dat dan niet echt grappig, dan ben ik tenminste blij dat hij geen kortzichtige domme persoon is ;)
nuja, life goes on, gezonder voor den bloeddruk om het onderwerp te laten vallen misschien ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Het kan wel zijn dat beachboy zelf niet zo denkt (ik hoop het voor hem) en dat hij dat bij wijze van 'grap' postte ofzo. Ook al vind ik dat dan niet echt grappig, dan ben ik tenminste blij dat hij geen kortzichtige domme persoon is ;) |
Ik heb de racistische prentjes verwijderd uit zijn post. Racistische posts, gemeend of niet, kunnen op een groot forum als het onze natuurlijk niet ;) |
|
|
| Gladius |
racisme sux.
nuff said :).
kvin die prentjes van nijntje eigenlijk totaal ni grappig... |
|
|
| pooley |
Neu ik denk daar ni anders over.
Ik heb geen goesting om een discussie derover te voeren en tis er dus van gekomen
goe bezig ze |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| brilliant :) |
|
|
| pooley |
| Ze blijven schitterend inderdaad :) |
|
|
| Eagle` |
die filmpjes had ik al is gezien maar die van mies blijft uber, hoe bot het ook is :p
| quote: | | optiefeh ouwe graftak |
|
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Hoe kunt ge nu zo'n stomme racistische dingen posten? Het is erg dat er nog zo'n mensen bestaan die eerst en vooral zo denken en dan ook nog eens hun tijd verdoen met zo'n dingen te maken.
Groetjes
TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Het kan wel zijn dat beachboy zelf niet zo denkt (ik hoop het voor hem) en dat hij dat bij wijze van 'grap' postte ofzo. Ook al vind ik dat dan niet echt grappig, dan ben ik tenminste blij dat hij geen kortzichtige domme persoon is ;)
|
Die prentjes posten waren echt wel m'n bedoeling niet om zo'n kettingreacties uit te lokken ze! Ik verschiet mij een ongeluk! Ik wou gewoon ff de boel opfleuren met wat prentjes... Sorry maar ik vind dat er toch enkele zijn die dit te serieus opnemen.
Ik heb er totaal geen probleem mee dat de prentjes verwijderd zijn. Maar sta er ook ff bij stil dat IK niet de persoon ben die deze prentjes gemaakt heeft he!! 'Don't shoot the messenger' zoals ze zeggen.
In ieder geval, als er mensen gekwetst zijn door mijn post wil ik me daarvoor excuseren, was mijn bedoeling echt niet.
Ik zag dat ene prentje van Nijntje & M. Jackson en werd daarmee herinnerd aan de prentjes v Nijntje die ik nog ergens op m'n pc staan had en heb die dan in een rapke gepost en verder echt niet zitten bij nadenken...
En dan nog for the record; Ik ben geen racist!!! Ik woon in Gent & heb verschillende turkse & marokkaanse vrienden waar ik HEEL goed mee overeenkom. Hell, ik heb zelf aangetrouwde turkse familie! Dus daarover wil ik echt wel niks horen.
Denis. |
|
|
|
|