|
De Offtopic Thread (pg. 207)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
I'll skip.
Morgen ga ik me is bezuipen das al, voor de veradndering :p |
|
|
| Dark Apostle |
| *schenkt zijn eigen nog een bessenjeneverke in* |
|
|
| lievez |
| kmoe werke sebiet anders direct :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Vandaag ni man, de laatste 6 dagen al 4 keer te veel gedronken, echt niet meer gezond...:nervous:
En het erge is dat ik voor morgenavond nog een hele stapel drankbonnen heb die eigenlijk wel opmoeten, en cola drinken is echt niet mijn ding... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vandaag ni man, de laatste 6 dagen al 4 keer te veel gedronken, echt niet meer gezond...:nervous:
En het erge is dat ik voor morgenavond nog een hele stapel drankbonnen heb die eigenlijk wel opmoeten, en cola drinken is echt niet mijn ding... |
lap hierjuist met 2 kameraden er toch nen bak doorgedraaid, nie superveel maar kga da morgenvroeg toch voelen als ik moet gaan werken. Men ouders zijn een dag weg en tis al van dat. De frikandellen, tijgergarnale, kaas-garnaal-spek en zalmkroketjes en de chicken wings waren ook heel lekker :o :D |
|
|
| Nabistai |
Ik heb al 2 weken geen alcohol gedronken :sadgreen: |
|
|
| Zehra |
| kheb al een tijdje geen alcohol meer gedronken (uhm een maand ofzo?) en wil dat ook zo houden... :) no need for that! |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, met al die niet-drinkers hier voel ik mij nu precies een alcoholieker...:nervous:
Normaal gedraag ik mij wel hoor, maar dit is de jaarlijkse Festival-week, dat is gewoon niets anders dan drinken en nog meer drinken...:o |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Zehra
en wil dat ook zo houden... :) |
Ah ik niet :toothless |
|
|
| Nabistai |
Damn, met al die niet-drinkers hier voel ik mij nu precies een alcoholieker...:nervous:
Normaal gedraag ik mij wel hoor, maar dit is de jaarlijkse Festival-week, dat is gewoon niets anders dan drinken en nog meer drinken...:o |
Voila al 1 minder :)
Een glaasje jenever (een normaal dan :toothless ) om de vermoeidheid door te spoelen zi. cheers! |
|
|
|
|