|
De Offtopic Thread (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ja vooral jullie praat/schrijf stijl echt mooi! |
best da me nie in 't West-Vlams klappen, wan je zoet er helegans niet van verstoan.. :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by tor8024
best da me nie in 't West-Vlams klappen, wan je zoet er helegans niet van verstoan.. :) |
als het dit is dan wel ben namelijk in limburg geboren en kom er nu ook nog wel eens, daar kan ik het in iedergeval wel verstaan |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als het dit is dan wel ben namelijk in limburg geboren en kom er nu ook nog wel eens, daar kan ik het in iedergeval wel verstaan |
er is wel een enorm verschil tussen limburgs en west-vlaams ;) |
|
|
| Nabistai |
| Voor degene die het interesseert, RSCA door in de CL na een bloedstollende 3-2 tegen Boekarest :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
er is wel een enorm verschil tussen limburgs en west-vlaams ;) |
eh met plaat oantwaarps nomieer ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Voor degene die het interesseert, RSCA door in de CL na een bloedstollende 3-2 tegen Boekarest :D |
Ik heb nu echt zin een Dame Blanche sé :D :p ;) |
|
|
| arj1o1 |
| whatever ik kan het verstaan en lezen dus jullie kunen me niet voor de gek houden zonder dat ik het doorheb :toothless |
|
|
| pooley |
Anderlecht ... khebt gisteren ne gansen avond mogen horen.
Ne nest vrienden was gaan letten (yee yee o en c4)
ma dus echt elke minuut van den avond daarover bezig
kwam der iemand anders bij, hop tbegon weer want die had andere mening
voetbal is tof, ma met mate :) |
|
|
| CygnusX |
| Effe ter informatie : de BeTA's die op mijn ftp willen en de logininfo nog niet hebben, mogen mij (of Tiger777) altijd pm'en daarvoor. Tiger777 heeft die een tijdje geleden rondgestuurd, maar ondertussen zijn er weer nieuwe mensen bijgekomen. Op de ftp staan onder andere ta-producties en de favoriete tracks van verschillende BeTA's (in top10-vorm). |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Op de ftp staan onder andere ta-producties en de favoriete tracks van verschillende BeTA's (in top10-vorm). |
Grappig :) |
|
|
| Nabistai |
| Mijn buurman is juist afgevoerd me nen ambulance :nervous: (met sirene op). Ik vrees het ergste :( |
|
|
| pooley |
Life goes on ? :p
happens :/ |
|
|
|
|