|
De Offtopic Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
:conf: Misschien moet ge eens Layer - Flatten Image doen vooraleer ge opslaat. Als dat niet helpt, dan weet ik het niet meer. Misschien kunnen de Photoshop experts hier helpen (Ashelon,Dark_Apostle,...) ? |
Ik gebruik Paint Shop Pro dus ik denk niet dak ik zo direct kan helpen als het ivm Photoshop is, sorry
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha! Een offtopic thread... voel me meteen thuis hier :D |
Allez je mag Hollands ambassadeur zijn op het Belgian Forum :D |
|
|
| cyberia |
whoooot the offtopic thread
yet:conf: fonfused:conf: wat is dan het eigenlijke topic van het welk we moeten afwijken?
'shut up brain!':happy2: 'or I'll start killing you with beer again':toothless
eiergooie voelt hem overal hier thuis,welkom thuis jongen:D
*does the frank bomans headnod*'ja moe...ja...ge zaagt!':haha: |
|
|
| Tiger777 |
| wat een verwarde post... geen bier meer voor jou cyberia :haha: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wat een verwarde post... geen bier meer voor jou cyberia :haha: | Ah, ja, de jongen is fonfused. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Allez je mag Hollands ambassadeur zijn op het Belgian Forum :D |
Heh... hip :)
Maarre... wat doet een gemiddeld ambassadeur dan zoal? :D Volgens mij zijn dat van mensen die de hele dag achter hun bureau zitten en eigenlijk helemaal niks doen... En als er dan oorlog uitbreekt zijn ze de eerste die weg zijn... |
|
|
| Tiger777 |
wat doen de meeste belgen? Volgens mij zijn dat van mensen die de hele dag (achter hun bureau) zitten en eigenlijk helemaal niks doen... En als er dan oorlog uitbreekt zijn ze de eerste die weg zijn...
:haha: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heh... hip :)
Maarre... wat doet een gemiddeld ambassadeur dan zoal? :D Volgens mij zijn dat van mensen die de hele dag achter hun bureau zitten en eigenlijk helemaal niks doen... En als er dan oorlog uitbreekt zijn ze de eerste die weg zijn... |
*Leest tiger zijn eigenschappen* uhu uhu.....mmmmmh Tiger777 Jij bent onze ambassadeur op het Hollands forum. |
|
|
| Tiger777 |
Jullie hebben écht wel een sterk vermogen om door de mensen heen te kijken hé. hmm, ik ben gewoon lui bij warm weer. Als het terug wa frisser wordt, zal ik weer actief worden, ge zult da allemaal wel zien :haha:
en, ik denk dat ik ga passen voor die job als ambasadeur... (want dan moet ik geregeld naar het hollands forum gaan zien... liever niet, teveel werk :toocool: ) |
|
|
| CygnusX |
Pintje!  |
|
|
| Dark Apostle |
ik heb net een fruitsla gegeten met stukjes aardbei, beer, druif en mango gegeten. *neemt zijn gsm vast en legt hem terug neer* Ik heb net mijn GSM vastgenomen en terug neergelegd ziede :D
Ah een raam.
-EDIT- het was niet de GSM maar de vaste telefoon, sorry voor het ongemaak *steekt papier in zijn printer* |
|
|
| CygnusX |
| Hmmmmmm, fruitsla |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hmmmmmm, fruitsla |
Ellaba dit is een off-topic thread!!!! ;) |
|
|