|
De Offtopic Thread (pg. 187)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Buoyant
wa hed gij een akelige sig seg :D
very scary :rolleyes: |
Nu probeer ik dan eens familiewaarden te promoten:toothless |
|
|
| Kaidreas |
safer future, maar het ziet wel zo rood, als of er juist een of ander massamoord is gepleegd, trouwens ge denkt toch nie dat die vrouw dat kindje zomaar gaat vasthouden, echt niet, sebiet pakt zij diene zijn beentjes vast en mept met die kleine zen hoofdje een goed tegen een betonnen muur... pffff familiewaarden my ass
:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
safer future, maar het ziet wel zo rood, als of er juist een of ander massamoord is gepleegd, trouwens ge denkt toch nie dat die vrouw dat kindje zomaar gaat vasthouden, echt niet, sebiet pakt zij diene zijn beentjes vast en mept met die kleine zen hoofdje een goed tegen een betonnen muur... pffff familiewaarden my ass
|
aaah, gij maakt mij bang.....gij klinkt zoals mij!!!! :eek: :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| ^Oooooooooomg Kaidreas² |
|
|
| Dark Apostle |
| Voordat Kaidreas door heeft dat ie een kopie van mij is presenteer ik u mijn nieuwe Banner :D |
|
|
| Kaidreas |
copy????
I'll Be back :cool:
btw. muchos beter. maar ik zou wat meer vrouwlijk schoon in u sig zetten. tziet er mij geen misse uit.:D |
|
|
| Dark Apostle |
TSSS KUTHOER |
Politieke kuthoer, die zegt just wat ze haar vertellen, want dat kind is te achterlijk om zelf een mening te verkondigen.
Als ge die aan debaten zie meedoen dan vraagde u af of ze wel door heeft dat ze in een debat zit :haha:
En lelijk dat die is en knap dat die denkt dat ze is....bweik |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Politieke kuthoer, die zegt just wat ze haar vertellen, want dat kind is te achterlijk om zelf een mening te verkondigen.
Als ge die aan debaten zie meedoen dan vraagde u af of ze wel door heeft dat ze in een debat zit :haha:
En lelijk dat die is en knap dat die denkt dat ze is....bweik |
oke, voor da ge haar helemaal afschrijft eh
kgeloof da ze ooit es Miss België is geweest en dat ze zelfs advocate is. Dus nie te snel oordelen over blonde "mooie" meiskes eh, ook al zijn ze voor het blok |
|
|
| pooley |
| advocate en miss belgie geweest inderdaad |
|
|
| Dark Apostle |
oke, voor da ge haar helemaal afschrijft eh
kgeloof da ze ooit es Miss België is geweest en dat ze zelfs advocate is. Dus nie te snel oordelen over blonde "mooie" meiskes eh, ook al zijn ze voor het blok |
Zover ik weet is uit de balie gesmeten nadat ze in Antwerpen en omsteken regelmatig stomdronken moest worden opgepikt door de politie en in den tijd toen ze bij de VLD zat had ze de stunt gevonden dat ze naakt zou poseren als ze verkozen werd. En wat ze toen vertelde kwam ook heel den tijd neer op: ik ben blauw en liberaal...
En sorry ik snap niet hoe die ooit Miss België is kunnen geweest zijn. Die ziet er bijna 40 uit en zo oud kan die nooit niet zijn imo. |
|
|
|
|