|
De Offtopic Thread (pg. 129)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
De bende :). Eigol behoort tot een groepje criminelen ;)
mja... ik ben nog ni toe aan slipcursussen... eerder nog aan rijlessen :). Binnekort es aan beginnen met mijn pa :confused: . Ik MOET een rijbewijs hebben den dag dat ik 18 word.
Ze hebben hier percies allemaal een goe wiekend gehad :) |
|
|
| pooley |
Nieuwe Atmoz in Bertem was maar zozo.
Beetje trance, veel retro, soms commercieel (dj furax ofzoiets :s )
Ach ja, hopen dat het naar de trance kant evolueert |
|
|
| Gladius |
hehe sounds like fun eagle =)
ni da auto's mij interesseren btw |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
Nieuwe Atmoz in Bertem was maar zozo.
Beetje trance, veel retro, soms commercieel (dj furax ofzoiets :s )
Ach ja, hopen dat het naar de trance kant evolueert |
Birthday party in Sottos was ook maar zozo de vrijdag. Hoewel ik het wel cool vind om af en toe van die superklassiekers te horen, een hele avond is toch iets te veel van het goede voor mij :) Maar kom het was leuk, khad al chance dak binnemocht me mijn basketsloefkes :p Op een gegeven moment stonden op ne meter van mij 2 gasten elkaar binnen te doen, snel besefte ik da ze in groep waren en da er een stuk of 6-7 vlak bij mij stonden. Voor de rest veel mooie vrouwen :toothless Leuk weekendje |
|
|
| pooley |
Kijk is aan.
We hebben nieuwe huisdieren bij, 6 jonge katjes (1 dag oud) en de moeder :)
Gered uit de klauwen van onze grootvader die ze waarschijnlijk in een put ging gooien.
Me so happy, kzal proberen foto's te nemen asap !!!
3 grijze en 3 zwartjes, echt minimini :-) |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit2: Echte een aanrader zon rijvaardigheidscursus en een onvergetelijke ervaring die ik iedereen kan aanbevelen. |
Interesting review :D
Waar ergens vind je de info om dan zo'n afspraak te maken?
Ik denk er al lang over om es zo'n slipcursus te volgen maar na je post gelezen te hebben...
En kan dat, dat nadat je zo'n cursus gevolgd hebt, dat je verzekering iets voordeliger wordt? <==dit heb ik van horen zeggen, kan dikke bullsh*t zijn ook. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Interesting review :D
Waar ergens vind je de info om dan zo'n afspraak te maken?
Ik denk er al lang over om es zo'n slipcursus te volgen maar na je post gelezen te hebben...
En kan dat, dat nadat je zo'n cursus gevolgd hebt, dat je verzekering iets voordeliger wordt? <==dit heb ik van horen zeggen, kan dikke bullsh*t zijn ook. |
Hoewel het diploma dat je krijgt geen wettelijke waarde heeft, kun je wel een korting krijgen op je verzekering.
Meer info op R.A.C.B. Halve dag kost 117 euro, ganse dag 220. Zeker voor volledige dag gaan !!! :crazy: |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Hoewel het diploma dat je krijgt geen wettelijke waarde heeft, kun je wel een korting krijgen op je verzekering.
Meer info op R.A.C.B. Halve dag kost 117 euro, ganse dag 220. Zeker voor volledige dag gaan !!! :crazy: |
Oei, is nog redelijk duur voor hele dag... ma ja als t dan echt zo'n experience is. Tnx!! :) |
|
|
| Eagle` |
| middagmaal en drank inbegrepen trouwes :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Kijk is aan.
We hebben nieuwe huisdieren bij, 6 jonge katjes (1 dag oud) en de moeder :)
Gered uit de klauwen van onze grootvader die ze waarschijnlijk in een put ging gooien.
Me so happy, kzal proberen foto's te nemen asap !!!
3 grijze en 3 zwartjes, echt minimini :-) |
Oooooooooooooooooooh how sweettt!!!! :toothless foto's pls! :p |
|
|
| SilentEagle |
| Moet ge daar al een bepaalde tijd uw rijbewijs voor hebben, of kunt ge den dag na ge uw B hebt, die cursus gaan volgen? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Moet ge daar al een bepaalde tijd uw rijbewijs voor hebben, of kunt ge den dag na ge uw B hebt, die cursus gaan volgen? |
rijbewijs is voldoende normaal, staat geen periode op |
|
|
|
|