|
De Offtopic Thread (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
voor zij die het nog ni kenden
Lekkerdier |
|
|
| pooley |
das e kornijn (nog nooit dat konijn gezien met die pannekoek op ze kop? :) )
En ni doen, die link :)
dacht dat er ****SE.cx was nee? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
das e kornijn (nog nooit dat konijn gezien met die pannekoek op ze kop? :) )
|
This one? :)
 |
|
|
| Wildfir3 |
ja kvind u anders ook maar nen dief... als ik mij ni vergis hebt gij geld van mij gepikt op AIB!!!!!!
AFGEVEN!!!!!!!!!!
:toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Huh, dat herinner ik mij toch ni meer? En zo veel had ik echt niet gedronken...:conf: |
ik had toen een schoudertas om remember, en die waren daarover moeilijk aan het doen, want die dachten dat die van mike was..:rolleyes: toen ben ik maar naast jullie gaan staan.
true story, behalve dat ik naast jullie kwam staan |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
voor zij die het nog ni kenden
Lekkerdier |
gast joenge, ik WAS nootjes aan het eten. |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Hoop da'k dan in Griekenland vertoef, anders hoop'k ok van de partij te zijn :) |
Yo Meltoz,
ik zie hier juist dat gij van Kampenhout zijt, ik ook, en ge gaat naar Griekenland in juli, ik ook!!! Waar gaat ge ergens zitten? Zeg mij ni da ge naar Rhodos gaat want dan vind ik dit toch wel akelig. Zelfde woonplaats, zelfde vakantieplannen?! :nervous: :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik had toen een schoudertas om remember, en die waren daarover moeilijk aan het doen, want die dachten dat die van mike was..:rolleyes: toen ben ik maar naast jullie gaan staan.
true story, behalve dat ik naast jullie kwam staan |
Zegt me echt niks meer, kzal weeral afgeleid zijn geweest door het vrouwelijk schoon! :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Yo Meltoz,
ik zie hier juist dat gij van Kampenhout zijt, ik ook, en ge gaat naar Griekenland in juli, ik ook!!! Waar gaat ge ergens zitten? Zeg mij ni da ge naar Rhodos gaat want dan vind ik dit toch wel akelig. Zelfde woonplaats, zelfde vakantieplannen?! :nervous: :nervous: |
Had het in begin ok al op de kaart gezien, dat hier nog iemand van kampenhout op't forum vertoefde, vond da ferm want zo groot is kampenkout ok weer nie he..:rolleyes: Waren plannen die'k met m'n vriendin en met familie ging doen, ma naar waar staat nog ni vast zene, dus hed ma gene schrik, ga U ni achtervolgen, allé da denk'k toch nie :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gast joenge, ik WAS nootjes aan het eten. |
:toothless alles er uit i guess |
|
|
| Wildfir3 |
| WAHAHAHAHA :haha: |
|
|