|
De Offtopic Thread (pg. 248)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| rafic schrijft heel entertainend imo. kstel voor da je een wekelijkse/maandelijkse/whatever... thread maakt met zo van die leuke dingetjes erin :) it's fun to read them... soort column zeg maar... kzou ze met plezier lezen :) |
|
|
| Zehra |
ow vergeten te zeggen:
WOOOOT WOOOOOOOOOOOOOT no more errors in my gallery configuration!!!! :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
rafic schrijft heel entertainend imo. kstel voor da je een wekelijkse/maandelijkse/whatever... thread maakt met zo van die leuke dingetjes erin :) it's fun to read them... soort column zeg maar... kzou ze met plezier lezen :) |
Ik ga het toch houden bij een onverwachte slag van de molen, anders denk ik dat het op den duur een beetje "gewoontjes" wordt.
Niemand hou u tegen om zelf een database bij te houden hé :D |
|
|
| Zehra |
das goe... :)
btw: weer error :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
RAHOE! Ik zit terug op breedband
:haha: Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
rafic schrijft heel entertainend imo. kstel voor da je een wekelijkse/maandelijkse/whatever... thread maakt met zo van die leuke dingetjes erin :) it's fun to read them... soort column zeg maar... kzou ze met plezier lezen :) |
idem.
maar voor je ze publiceert Rafic, zend je columns eerst naar mij voor een spellingsrevisie, want op dat vlak kan er nog veel verbeterd worden :p ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
idem.
maar voor je ze publiceert Rafic, zend je columns eerst naar mij voor een spellingsrevisie, want op dat vlak kan er nog veel verbeterd worden :p ;) |
Het is tegenwoordig heel erg zelfs, ik ben me er zeer van bewust en spellingfouten tot daartoe, het is nog leesbaar, maar ik zet soms woorden ergens zonder enig verder nut of schrijf ze totaal verkeerd en soms vergeet ik zelfs een lettertje.
Nu denk ik dat het voornamelijk komt omdat ik vrij snel begin te typen en vergeet te checken of ik alles wel goed schrijf en woorden die ergens staan zonder reden komt voornamelijk omdat ik wat verward ben.
Ik begin aan een zin en halverwege bedenk ik een ander einde, maar vergeet dan wel dat ik al een heel stuk heb getypt dat bedoeld was voor de oorspronkelijke constructie.
Het feit dat ik sinds het middelbaar massa's werkjes/ verslagen in Word heb gemaakt helpt daar ook niet veel aan evenant spellingfouten worden verbeterd :D |
|
|
| TOR |
lol, je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor, dat overkomt iedereen.. .:)
btw, in de nasleep van de Olympische Spelen presenteer ik jullie:
een leuk spelletje
mijn beste afstand na een twintigtal pogingen: 531,709 :)
*edit* ondertss mijn record al aangescherpt tot 534,181 :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
lol, je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor, dat overkomt iedereen.. .:)
|
jama serieus, dat is voor mij ook irritant, nu hier kan ik me meestal nog verbeteren, maar wat ik soms uitkraam tegen mensen op MSN of op IRC...:nervous: |
|
|
| djcresto |
een leuk spelletje
530.285 |
|
|
| Dark Apostle |
een leuk spelletje
ik geraak niet over de 322, alles wat ik gooi is tussen 321 en 322 :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ik geraak niet over de 322, alles wat ik gooi is tussen 321 en 322 :conf: |
Ik heb het, nu 531,575 :D |
|
|
|
|