|
De Offtopic Thread (pg. 254)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nee echt, ik meen het :) |
:confused: ........zo hard u mispakt....wel minder :( |
|
|
| Pumaz |
Het ding is, ik ben na feestjes altijd compleet naar de zak. Keel verbrand van teveel te roken, pijn in mijn hoofd van teveel te drinken...
Ow ja, ik raak ni op msn! :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip:
Edit: ah nu wel :tongue2 |
|
|
| Wildfir3 |
| Ge kunt ook gematigd roken en drinken hé... allé, dan is het nogaltijd dwaas, maar dan gaat ge der minder negatieve effecten van hebben. |
|
|
| Eagle` |
ffs ik snap niks meer van diee klote pc, al 3 maand zit ik in 16 kleuren only en ineens vandaag werkt hem weer in 32 bit normaal
klodde pc :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| de computer is misschien ook naar de zak? ;) |
|
|
| Dark Apostle |
Eerst was er Platoon die me met de prachtige melodie van Barbers Adagio For String opzadelde
Toen was er William Orbit met zijn Ferry Corsten Remix....en nu flinkt Tiësto hetzelfde.....Barber heeft een veel te mooi nummer geschreven...dat blijft gewoon plakken |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zit te denken om te stoppen met roken en (alchohol) drinken :clown: |
You can do it! :)
Als je kan zou je eigenlijk gelijk terug moeten gaan sporten, dan heb je meteen meer stimulans om er af te blijven! :)
E ja, ni meer te veel met den Dries weggaan natuurlijk ;) :p |
|
|
| Eagle` |
| dear god a miracle has happened, ik kan weer lopen, so long wheelchair :toothless |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dear god a miracle has happened, ik kan weer lopen, so long wheelchair :toothless |
:) cheers! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dear god a miracle has happened, ik kan weer lopen, so long wheelchair :toothless |
HALLELLUJA!!!!!!!!!!!!!! \o/ |
|
|
| Dark Apostle |
Man man man
Dernet Queen Of The Damned, niet dat ik hem ben gaan huren of kopen of zelfs heb gdload, maar mijn vriendin had die. Niet dat ze graag vampier-films ziet...ze moet zelfs nix hebben van horror/sci-fi/fantasy
Enigste reden dat ze hem kocht was voor Aaliyah...en is volgens mij ook de enigste logische redenen om die film te kopen want die zuigt......maar die zuigt echt zo verdomt hard (no pun intended met de vampire enzo)...menselieve deugd...echt slechte film...beh |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Enigste reden dat ze hem kocht was voor Aaliyah... |
:eek: :nervous: |
|
|
|
|