|
De Offtopic Thread (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| snap - rythem is a dancer? |
|
|
| TOR |
ik ben zaterdagavond ziek gevallen..
begon met een lichte verkoudheid, maar het wordt precies iedere dag erger.. vandaag is er een lekijke hoest bijgekomen.
leuke omstandigheden om te blokken *zucht* |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
snap - rythem is a dancer? |
Ook '92 |
|
|
| Nabistai |
NEW ORDER - BLUE MONDAY (lang geleden)
Dance 2 Trance - Power of American Natives (91)
The Age of Love - The Age of Love => originele versie is op Diki in 89!!! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nabistai
NEW ORDER - BLUE MONDAY (lang geleden)
Dance 2 Trance - Power of American Natives (91)
The Age of Love - The Age of Love => originele versie is op Diki in 89!!! |
Blue Monday is van '83 (ik heb hem) en is meer de inspiratie van house geweest..
Dance2Trance staat al op de lijst, en van Age Of Love reken ik persoonlijk niets voor de jam & spoon mixes als trance. Veel mensen rekenen het oude 'rave' als trance als ze over klassiekers bezig zijn, de heel oude bonzai releases bvb vind ik echt geen trance. Ik bedoel wanneer waren de eerste plaatjes die een beetje klinken op hoe trance nu is.
Maar op de simpele vraag antwoord niemand: hoe oud moet iets zijn om een klassieker genoemd te kunnen worden? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Blue Monday is van '83 (ik heb hem) en is meer de inspiratie van house geweest..
Dance2Trance staat al op de lijst, en van Age Of Love reken ik persoonlijk niets voor de jam & spoon mixes als trance. Veel mensen rekenen het oude 'rave' als trance als ze over klassiekers bezig zijn, de heel oude bonzai releases bvb vind ik echt geen trance. Ik bedoel wanneer waren de eerste plaatjes die een beetje klinken op hoe trance nu is.
Maar op de simpele vraag antwoord niemand: hoe oud moet iets zijn om een klassieker genoemd te kunnen worden? |
as the rush comes vind ik ook al een klassieker |
|
|
| pooley |
mmm daarjuist zei ge zelf dat trance geevolueerd is. Beetje normaal ook dat trance van nu niet klinkt als trance van vroeger?
Tzou nogal een saaie bedoeling geweest zijn.
time changes everything, vooral den technologie |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hmm dan lijkt het me dat ge een tè gespecifieerd antwoord zoekt. Wat er volgens mij niet is... |
|
|
| Pumaz |
Echt specifiek niet hoor, Oxygen is van '76 en ik zie dat als het échte begin, ik zal het gewoon van klassiekers nemen...
Kent iemand trouwens Jan Hammer - Crockett's theme? Had een 4/4 op ongeveer 100 bpm
En '1000' van Moby is 999 bpm :toothless |
|
|
| CygnusX |
| Vanavond van 22u10 tot 00u05 op Nederland 3, de nieuwste show van Hans Teeuwen : 'Industry Of Love' |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vanavond van 22u10 tot 00u05 op Nederland 3, de nieuwste show van Hans Teeuwen : 'Industry Of Love' |
Bedankt dat je dit ff meldt, was het haast vergeten. |
|
|
|
|