|
De Offtopic Thread (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Vraagje: Wat is Psytrance?
Ik vraag dat omdat er vrijdag in de Zoo te Hasselt iets te doen is... Zie link |
|
|
| Wildfir3 |
psytrance is psychidelische trance. Heel erg getript, persies of ge zit aan acid en zo van die stoten. Heeft eigenlijk nog weinig met de gewone mainstream trance te maken, en ik denk niet dat je er van zou kunnen genieten als je niet heel erg openstaat voor nieuwe dingen :)
Ik zou zeggen download es wat van hallucinogen ofzow.
dittis bvb een psy tracklist:
.: Quote
.: Shpongle - The sixth revelation
.: Doof - The second revelation
.: GMS & 1200 mics - The fourth revelationµ
.: 1200mics - Ecstacy
.: Astrix - Wider ( rmx )
.: Alien project - Skunk
.: Space Cat - Trance Former
.: Space Buddha - Storm Reaction
.: Hallucinogen - Deranger
.: Hallucinogen - Shamanix
.: Quote
.: Shiva Shidapu - Spiritual Healing ( rmx ) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik vraag dat omdat er vrijdag in de Zoo te Hasselt iets te doen is... Zie link |
goa trance-achtige toestanden... infected mushroom en zo:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
download dingen van astral projection, infected mushroom en hallucinogen, yahel, eyal barkan, ...
niet alle goa/psy is even diep en donker. er zijn ook hele goeie dingen tss die ik persoonlijk echt heel goed vind. bvb the muses rapt - spiritual healing is very nice :) meeste producties van yahel zijn ook top! :)
denk wel nie da ze in de zoo de meer tranzy psy zullen draaien... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wie kan er mij eigenlijk uitleggen wat het verschil tussen goa en psy is? Als er überhaupt al verschil is... |
|
|
| pooley |
goa = indie
psy = israel? :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by pooley
goa = indie
psy = israel? :) |
Hoe bevalt het setje pooley? ;) :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wie kan er mij eigenlijk uitleggen wat het verschil tussen goa en psy is? Als er überhaupt al verschil is... |
hier staat een thread over goa en psy en het verschil ertussen... |
|
|
| SilentEagle |
| Ik hou wel van Psy en Goa, en voor zover ik weet en met mensen over gesproken hebben is er zeer weinig verschil. Psytrance is nauwer verwant aan de Israelische trance, en Goatrance vind zn oorsprong vooral in Indie. In dat laatste vind je ook meer spirituele vocals etc terug, terwijl psytrance meer "trippen" is, zoals Steven zegt. :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hoe bevalt het setje pooley? ;) :) |
Echt super dude. Mooi gedaan :) |
|
|
| Nyah |
Thx all voor jullie reacties, zeker die thread wat zehra aanhaalde, was top, thx.
Als ik nu die ***DC++ aant bollen krijg, kan ik eens wat liedjes afhalen. Ik heb nooit problemen gehad met downloaden en een paar weken terug opeens, krijg ik gewoon geen 'search-resultaten'. Heb al vanalles veranderd in mijn settings, ma t gaat nog altij ni.
Heb eens ge-uninstalled en een nieuwe versie afgehaald. Gaat nog ni :(
Als iemand hierover nog tips heeft, altijd welkom ;) Of andere progskes ...[Misschien dan PM'en, want ik weet ni goe of er op dit forum downloadprogskes gepromoot mag worden :S)
En wat denken jullie: zou t eens de moeite zijn om naar zo'n psytrance avondje te gaan in Hasselt? [Maandag examens-gevaarlijk :o ] |
|
|
|
|