|
The Spanish Thread (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| yukii |
| quote: | Originally posted by Ivand
yuki siempre me parecio una puta en la cama. Es por la forma en que tienen sus dientes tan grandes.. siempre significan putas
nunca le crei lo de no chupar, eso es comportamiento estandar. |
:stongue: :stongue: :stongue:
;) |
|
|
| Renzo |
A ver cuantas putitas conozco esta noche.
I love NYE. |
|
|
| nchs09 |
| quote: | Originally posted by Renzo
A ver cuantas putitas conozco esta noche.
I love NYE. |
 |
|
|
| yukii |
que feos son, sin verguenza!! |
|
|
| Renzo |
| Y si, loca. Que linda es la vida, no? :p |
|
|
| Rose |
| quote: | Originally posted by Renzo
A ver cuantas putitas conozco esta noche.
I love NYE. |
Daselas duro, Renzo! |
|
|
| djhaziel |
| quote: | Originally posted by Renzo
Y si, loca. |
????
trankilo pibe |
|
|
| nchs09 |
| quote: | Originally posted by yukii
que feos son, sin verguenza!! | Yo me voy a cojer a la puta mas buena que me encuentre ;)
Bueno, no la mas buena, pero la mas buena que quiera con migo :P |
|
|
| Rose |
| Oye nchs, que no sea casada esta vez ;) |
|
|
| yukii |
| quote: | Originally posted by nchs09
Yo me voy a cojer a la puta mas buena que me encuentre ;)
Bueno, no la mas buena, pero la mas buena que quiera con migo :P |
:stongue: asi se hace! dale mucho de beber ;) |
|
|
| Ian |
És un equip de primera
nostre València Club de Futbol
que lluita per a defendre en totes bandes nostres colors
En el Camp de l´Algirós ja començàrem a demostrar
que era una bona manera per a València representar
Amunt València, Visca el València, és el millor
Amunt València, Visca el València del nostre cor
Units com sempre els valencianistes et seguirem
en cada estadi per a què triomfes t´animarem
En la capital del Túria és el València qui vist de blanc
i defén la camiseta ple de coratge per a guanyar
En Mestalla continuarem sempre esforçant-se per a triomfar
i les glòries arribaren i en competència continuaran
Amunt València, Visca el València, és el millor
Amunt València, Visca el València, del nostre cor
Units com sempre els valencianistes et seguirem,
en cada estadi perquè triomfes t´animarem
Amunt València, Visca el València és el millooooooooor
/thread :p |
|
|
| nchs09 |
| quote: | Originally posted by Rose
Oye nchs, que no sea casada esta vez ;) | Esperemos en dios..... pero igual se la meto. |
|
|
|
|