return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Main Forums > Chill Out Room

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 
The Spanish Thread (pg. 121)
View this Thread in Original format
yukii
quote:
Originally posted by Ivand
yuki siempre me parecio una puta en la cama. Es por la forma en que tienen sus dientes tan grandes.. siempre significan putas

nunca le crei lo de no chupar, eso es comportamiento estandar.



:stongue: :stongue: :stongue:

;)
Renzo
A ver cuantas putitas conozco esta noche.

I love NYE.
nchs09
quote:
Originally posted by Renzo
A ver cuantas putitas conozco esta noche.

I love NYE.
yukii


que feos son, sin verguenza!!
Renzo
Y si, loca. Que linda es la vida, no? :p
Rose
quote:
Originally posted by Renzo
A ver cuantas putitas conozco esta noche.

I love NYE.





Daselas duro, Renzo!
djhaziel
quote:
Originally posted by Renzo
Y si, loca.



????

trankilo pibe
nchs09
quote:
Originally posted by yukii


que feos son, sin verguenza!!
Yo me voy a cojer a la puta mas buena que me encuentre ;)


Bueno, no la mas buena, pero la mas buena que quiera con migo :P
Rose
Oye nchs, que no sea casada esta vez ;)
yukii
quote:
Originally posted by nchs09
Yo me voy a cojer a la puta mas buena que me encuentre ;)


Bueno, no la mas buena, pero la mas buena que quiera con migo :P


:stongue: asi se hace! dale mucho de beber ;)

Ian
És un equip de primera
nostre València Club de Futbol
que lluita per a defendre en totes bandes nostres colors
En el Camp de l´Algirós ja començàrem a demostrar
que era una bona manera per a València representar
Amunt València, Visca el València, és el millor
Amunt València, Visca el València del nostre cor
Units com sempre els valencianistes et seguirem
en cada estadi per a què triomfes t´animarem
En la capital del Túria és el València qui vist de blanc
i defén la camiseta ple de coratge per a guanyar
En Mestalla continuarem sempre esforçant-se per a triomfar
i les glòries arribaren i en competència continuaran
Amunt València, Visca el València, és el millor
Amunt València, Visca el València, del nostre cor
Units com sempre els valencianistes et seguirem,
en cada estadi perquè triomfes t´animarem
Amunt València, Visca el València és el millooooooooor


/thread :p
nchs09
quote:
Originally posted by Rose
Oye nchs, que no sea casada esta vez ;)
Esperemos en dios..... pero igual se la meto.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 
Privacy Statement