|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| dj trinity |
אני לא בטוח שאני מתכוון לזה ...
להביא את המיקסר שלי??:confused: :conf: :nervous: :nervous: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
טוף, חוורים, אני מביא בכיף את שני הטכניקס אבל מישהו צריך לדאוג להגברה ומיקסר... בכלל, מורן אפשר לארגן משהו כזה בבית שלך? |
כן אפשר - ככה נחבר את הציוד נשתעשע איתו קצת ...
:) |
|
|
| Ariels |
| אני לא בא אני עושה שבת |
|
|
| warpedd_ |
ססעמק עד עכשיו אני בשקט קורא את הריבים הטפשים שלכם
אני לא מבין מה בעיה עם הבנות
תביאו חופשי לא יהיה בעיה
מצידי שכל אחד יחרמן את החברה שלו מול כולם
דבר שני מה נסגר עם היום
יום שבת בצהרים טוב לכולם?
כי אולי תהיה בעיה לעשות בפארק אצלנו התארגנות כי מפוצץ בשעות
האלה במנרגלים ומשפחותיהם..
דבר שלישי
מורןןןןן מה הכתובת שלך אני כבר פעם רביעית מבקש
אף אחד לא יודע איפה אתה גררררר
;) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by warpedd_
דבר שני מה נסגר עם היום
יום שבת בצהרים טוב לכולם?
כי אולי תהיה בעיה לעשות בפארק אצלנו התארגנות כי מפוצץ בשעות
האלה במנרגלים ומשפחותיהם..
;) |
היום יום שישי לפנות בוקר
מחר זה יום שבת..
ונראה לי שיש פה כמה שהולכים לשמחת תורה אבל אם לא אז למה לא?
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ססעמק עד עכשיו אני בשקט קורא את הריבים הטפשים שלכם
דבר שלישי
מורןןןןן מה הכתובת שלך אני כבר פעם רביעית מבקש
אף אחד לא יודע איפה אתה גררררר
;) |
ברעננה - בצד שקרוב לפארק - אני ישאיר טלפון ויסביר לכולם
איך להגיע
למרות שאותך בעצם אני ורועי נבוא לאסוף לא ?
ואל תדאג בפארק יהיה מקום - זה עננננק
נסתדר איכשהוא ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
היום יום שישי לפנות בוקר
מחר זה יום שבת..
ונראה לי שיש פה כמה שהולכים לשמחת תורה אבל אם לא אז למה לא?
:D |
אחי מדברים על שבת הבאה
:) |
|
|
| Ariels |
| מה רע בשבת הזאתי... נראה לי כולם פה גם ככה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה רע בשבת הזאתי... נראה לי כולם פה גם ככה |
מצד אחד אפשרי ככה בספונטניות ...
מצד שני זה לא יהיה מאורגן יהיה בלגן וגם דיי הרבה חברים שלי
חזרו סופ"ש הזה מצבא ...
אבל אני יודע - אם יהיה מאורגן הכל אפשר לדבר על זה
... |
|
|
| Ariels |
רק חמישה אחוז מהצבא המצרי ידע בשישי לאוקטובר 73
על פרוץ המלחמה עוד באותו יום, רק בשעה 8 בבוקר
שש שעות לפני תחילת הקרבות הודיעו לחיילים כי באותו יום תפרוץ מלחמה
אם צבא שלם הכין את עצמו למלחמה בתוך 6 שעות אתה בטוח יכול לארגן מפגש בתוך יום
יוסי אדירי מח"ט שומרון קיבל את הפקודה לפנות את קבר יוסף 4 שעות לפני שעת ה ש
תוך 4 שעות החטיבה התכוננה לפינוי
אם חטבה יכולה לארגן מבצע בסדר גודל כזה תוך 4 שעות
אתה בטוח יכול לארגן כזה מפגש תוך יום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
רק חמישה אחוז מהצבא המצרי ידע בשישי לאוקטובר 73
על פרוץ המלחמה עוד באותו יום, רק בשעה 8 בבוקר
שש שעות לפני תחילת הקרבות הודיעו לחיילים כי באותו יום תפרוץ מלחמה
אם צבא שלם הכין את עצמו למלחמה בתוך 6 שעות אתה בטוח יכול לארגן מפגש בתוך יום
יוסי אדירי מח"ט שומרון קיבל את הפקודה לפנות את קבר יוסף 4 שעות לפני שעת ה ש
תוך 4 שעות החטיבה התכוננה לפינוי
אם חטבה יכולה לארגן מבצע בסדר גודל כזה תוך 4 שעות
אתה בטוח יכול לארגן כזה מפגש תוך יום |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפשר בטח שאפשר - צריך שיתוף פעולה אבל של כולם ...
יאללה תיכתבו מה בא לכם - נראה אם באמת אפשרי
הכי גרוע נשאיר את זה לשבוע הבא ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| רגע אם זה יום שבת איזה תאריך זה יוצא? |
|
|
|
|