|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue:
מוש אתה קרוע!!!!!!!!!!! חבל על הזמן!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח זיין שכל
מי ניסה בכלל להרים אותך יא מאפן
אתה ניסת להרים אותי מתי שהתנגדתי ולא הצלחת
אני השכבתי אותך על המיטה
כבר הייתי כולי עליך
אז אתם יודעים...
זה מהאווזי של אתמול
ואני לא שחיף
ותאמינו לי |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחח
MOSH I LOVE U
חכה חכה אגאדיר השבוע |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחח
MOSH I LOVE U
חכה חכה אגאדיר השבוע |
ואותי אתה גם אוהב?
(אני גם בא איתך לאכול במסעדת כופרים הזאת) |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחח שגיא אהבתי בטירוף את החתימה !
ו.... הם לא כאללללה חוטאים
רק קצת
וזה הבליינד דייט שלי עם מוש, אל תהרוס לנו אותו |
|
|
| luckystrike |
יאללה נו כוס אמק איפה פגישה הבאה ?
חן אתה מנדב את ביתך הצנוע ?
שלפי מה שאני מבין מאורן מכיל בתוכו מגרש גולף , טניס ושאר אטרקציות ?
יאללה יום כיף בביית של חן ...
דוגרי ברצינות יש מצב חן ? |
|
|
| Ariels |
מורן יא חתיכת דפוק
עכשיו אני קורא את זה ונזכר
איך מורן המפגר הזה אחרי שעשה לי קיבוע
לוקח אמפולה... דבר שמחובר לי לוריד
... וזורק את זה לכל הרוחות
?!!?!!?!?! מה אתה סתום
הדבר הזה מחובר לי לוריד
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בנזונה המוש הזה... הוא לא מקבל את הסרטים שלו חזרה
ושאני רואה אותו אני יפוצץ אותו מכות!!!
אז ככה... קודם אני ואריק היינו אצל מוש...
ומוש השחיף המסכן הזה משחק אותה חזק ומנסה יענו להרים אותי.. ולא הצליח למעפן הזה אז הוא תקע עליי נוד
רק אחרי שהלכנו הבנתי מה הוא עשה לי והוא ימות!!!
:disbelief
איזה ילד פלצן הוא |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובקשר לפגישה...
צ'וק זה אצלך יהיה הכי שווה...
:-) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
מורן יא חתיכת דפוק
עכשיו אני קורא את זה ונזכר
איך מורן המפגר הזה אחרי שעשה לי קיבוע
לוקח אמפולה... דבר שמחובר לי לוריד
... וזורק את זה לכל הרוחות
?!!?!!?!?! מה אתה סתום
הדבר הזה מחובר לי לוריד
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
אחיייי !!!!!!!
איך התגעגעתי אתמול בפארנויה חשבתי לעצמי - יוווו איפה אריאל !!!
חחחחחחחחח
מה אתה מחובר מהצבא יא קרוע !!!!!!!!!!
התקשרת ליסמין הזאת בסוף ???
ייצא מזה משהוא ? |
|
|
| Ariels |
לא אני בבית
עשיתי שבת והתחלתי להראות למוטי ולפלורית לוחות זמנים ולהראות להם איך יש לי מחר 7 שעות ניעה ואיך אני מאחר וכמה כדי לקצר טווחים אז בסוף יצאתי עם ספארי לאריאל ואמא שלי אספה אותי משם
קיצור יסמין היתה כל השבוע באילת ולא דיברתי איתה מאז יום ראשון אני יעשה את זה במהלך השבוע אולי ואם בא לך בוא עכשיו נצא לאן שהו
דרך אגב שבת הבאה חבר שלי עושה מסיבת יער והוא רוצה שאני יתקלט
סביר להניח שדנה תהיה שם אז אם לבוא זה לשיקולך הבלעדי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
דרך אגב שבת הבאה חבר שלי עושה מסיבת יער והוא רוצה שאני יתקלט
סביר להניח שדנה תהיה שם אז אם לבוא זה לשיקולך הבלעדי |
אחי אתה לא תאמין מה קרה באמת עם דנה
תרים אליי טלפון אחי אתה חייב להתעדכן !
איזה קטע - איך הצלחת לצאת יא שרוט ! |
|
|
| Koodoo |
חחחחחח
אנשים
מה נראה לכם שאורן צוחק במה שהוא אומר?
לחן בבינין הראשון יש לו שם מה שאתם רוצים
ויש לו גם מגרש טניס וכדורסל
אבל המגרש של הכדורסל קצת קטן
וגם הבריכה שלו לא משו.. של אורן יותר גדולה ויש לה גם גדר בטיחותית!
ולחן אין בעיה לעשות את המפגש אצלו
העובדים יכינו הכל וינקו הכל
בשביל זה יש את הטבחית והמנקות |
|
|
|
|