|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| די זה הרג אותי אשכרה לא יכולתי לנשום ונמרוד לידי מתתתתתתתתתת מצחוק יא אללה איזה שריטה אריאל שתהיה בריא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
זהו,
לא מגיב יותר בעניין הכסף שלי |
גם אני
עכשיו הגיע הזמן לדבר על הכסף של מוש קצת |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני
עכשיו הגיע הזמן לדבר על הכסף של מוש קצת |
ראסמי
:thepirate |
|
|
| MoSH_MaN |
| חן סתום את הפה ובוא לאגאדיר |
|
|
| Sniper |
חחחחחח ואללה אתם מצחיקים חבל על הזמן חחחחח
אוקי
רשימת הטחונים של TA
By elad ben david
1)Mosh
2)Oren
3)Chook
4)Tzach
מוש גר בכפר שמריהו ככה אין כ"כ הרבה מה לדבר
ולפי מה שכתבם פה אז אורן וצ'וק גם טחונים
וצח כמו שהבנתי מרפי (חבר משותף) טחוןןןןןןןןן
מצטער אם העלבתי מישו |
|
|
| MoSH_MaN |
איתן ונייקון עולים עלי...
ואולי יש לי בית גדול
אני גר בכפר מהיום הראשון שנולדתי והתחילו לבוא לכאן עשירים וזה הפך להיות מקום ממש עשיר רק לפני 7-8 שנים
המצב הכלכלי שלנו לא משהו
:( |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איתן ונייקון עולים עלי...
ואולי יש לי בית גדול
אני גר בכפר מהיום הראשון שנולדתי והתחילו לבוא לכאן עשירים וזה הפך להיות מקום ממש עשיר רק לפני 7-8 שנים
המצב הכלכלי שלנו לא משהו
:( |
אם אתה אומר.. אני מאמין לך |
|
|
| DjChook |
| ת'אמת משהו כזה גם קורה פה, |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איתן ונייקון עולים עלי...
ואולי יש לי בית גדול
אני גר בכפר מהיום הראשון שנולדתי והתחילו לבוא לכאן עשירים וזה הפך להיות מקום ממש עשיר רק לפני 7-8 שנים
המצב הכלכלי שלנו לא משהו
:( |
יווווו אחי איך אתה בולס בביצים!!!!!!!!!!!
הייתי אתמול בבית שלך וראיתי בדיוק פי כמה הוא יותר גדול מבית ממוצע...
נראה לי אתה יכול להכניס את הבית של צח 3-4 פעמים אצלך...
המטבח שלך כמו כל הבית שלי
יא רבאק עליך... אחרי שעליתי במדרגות והסתכלתי לסלון אמרתי וואלה זה כמעט בגודל של שתי דירות אצלנו...
ואתה עוד מתלונן... רק תהיה בריא
ואין על הקטע עם העירוי...
אריאל הבקוע הזה כמעט קיבל שבץ שמורן זרק את זה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| אמרתי שהבית קטן? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יווווו אחי איך אתה בולס בביצים!!!!!!!!!!!
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!
:haha: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יווווו אחי איך אתה בולס בביצים!!!!!!!!!!!
|
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|