|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה מעצבן אותי עם הפיפא
|
פיפא?????????
2003????
למי יש????? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה לא יודע. צריך לדבר עם איתמר.
שניה אני ידבר איתו. הוא פה לידי.........
הוא אמר שתהיה לו תשובה באמצע השבוע
אתה תוכל להגיע ליבנה??? |
עם מונית כן...
כמה רחוק יבנה?? מה אתה אומר 40 שקל כל כיוון יספיק? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עם מונית כן...
כמה רחוק יבנה?? מה אתה אומר 40 שקל כל כיוון יספיק? |
אממממממ
נראה לי שכן...........
מרחובות ליבנה זה 40 שקל כל כיוון........
ומזכרת בתיה זה נראה לי יותר קרוב ליבנה מרחובות
אז....... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אממממממ
נראה לי שכן...........
מרחובות ליבנה זה 40 שקל כל כיוון........
ומזכרת בתיה זה נראה לי יותר קרוב ליבנה מרחובות
אז....... |
אבל תתחשב בזה שהוא גם צריך לסוע מרחובות למזכרת ואז ליבנה, אז אולי זה אפילו ייצא יותר, אנשים, אולי כל אחד יביא שקל ואני יוריד קצת את העלות? :) כי ממש אבל ממש ממשמשמשמשמש אין לי כסף... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חן תביא בשר נעשה על האש
מורן אני כבר רוצה לראות אותך
ואת חן גם כן!!!
אוי אגב רועי תביא לי את הדיסקיםםםםםםםםםםםםםם
:D |
אין לאיש הזה אוכל בבית :)
חחח כל הכופרים האלה... אין להם אוכל בבית
בדוק |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
פיפא?????????
2003????
למי יש????? |
לי יש לי יש :)
למרות שזה חרא בטח |
|
|
| DjChook |
אין לך יא שחור אני צריך לבוא עכשיו לצרוב לך את זה מהמחשב שלך
(תודות לרותם)
בכל מקרה, אכלת מטבוחה ?
גנבת לי תפוחי אדמה ?
שתית לי מהקולה ?
לך זדיין :)
העיקר תשמין
אורן גם אתה צריך |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין לך יא שחור אני צריך לבוא עכשיו לצרוב לך את זה מהמחשב שלך
(תודות לרותם)
בכל מקרה, אכלת מטבוחה ?
גנבת לי תפוחי אדמה ?
שתית לי מהקולה ?
לך זדיין :)
העיקר תשמין
אורן גם אתה צריך |
ראסמי אורן טמבל
אני אביא לו
סקנדי שייק
שיטעם וישמין |
|
|
| Hell_Copter |
אז מה נסגר אתכם!?
שבוע הבא או השבוע?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז מה נסגר אתכם!?
שבוע הבא או השבוע?? |
כן(אבל בסוף לא)
אתה מבין הכל יתבטל בסוף
ככה זה המאפן הזה
חן המבריזן! :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן(אבל בסוף לא)
אתה מבין הכל יתבטל בסוף
ככה זה המאפן הזה
חן המבריזן! :whip: |
התשובה שלך לא עונה לי על השאלה... |
|
|
| luckystrike |
יאללה קבענו לשבוע הבא - אם חן מעדיף וההורים שלו בחו"ל באמת עדיף ...
וגם אריאל יוכל לבוא ככה
:)
בכל אופן זהו קבענו סופי !!!
אל תעבירו נושא ותדברו על פיפא בט'רד הזה
...
:)
יאללה בפוסטים הבאים - מי בא ?
מה הוא מביא ?
ואיך הוא מגיע ?
איתי סגרנו שמגיעים אני רועי צח מוש ובטח אריאל
קיצר כל אחד שעם אוטו או שהוריו יוכלו
לתרום לאנושות ולהסיע צד אחד שיכתוב פה
חן - שלא יהיו ביטולים אה?
:clown: |
|
|
|
|