|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה משפטים ?
כאילו יש מצב ת'אמת
רועי מביא משפטים מצחיקים, למה לא להביא אותם קצת לאהל שם :) |
כן כן שמעתי אותך כבר אומר למישהו שבלול
חרצף
וכו........... |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?
חרצף ?!
אני אפילו לא יודע איך להגיד את זה
שבלול גם אני לא אומר במילים אלה רק רושם
ורק לרועי :)
קיצור שחר, שים שים עוד חרדל בפיתה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן כן שמעתי אותך כבר אומר למישהו שבלול
חרצף
וכו........... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול...
הוא מעליל עליך עלילות שווא חן
פעם ראשונה שאמרתי חרצף באנטרנט היה לשחר...
הוא עצבן אותי אז אמרתי לו אתה חרצף...
במקום להבין את הרמז ולשתוק הוא אמר לי פיפיצף...
יש לו סתימה גדולה :)
קיצר למי שלא יודע מה זה חרצף שילך לראות הפרופסור המטורף שוב :D
וחן... שחר לא יודע מה זה שבלול
הוא סתם חושב שזה מצחיק (חולה נפש)1 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה מגניב היה אתמול יא אללה :D
באנו אל עודד... פרצנו למועדון ואני אישית אכלתי לחמניות ושוקו
וגם מורן אכל לחמניה... עודד לא רצה
ישבנו על נרגילה בסבבה ככה די הרבה זמן...
החלפנו חוויות...
אני עדיין מכחיש בכל תוקף שיצאתי עם ההיא לדייט!!
אין לי מושג מי זאת!!!!
השם שלה בחיים לא עבר בפלאפון שלי
לא משנה אם זאת היא או מישהי אחרתת.. השם לא היה שם אף פעם1!!
אתם חייבים להאמין לי!!
קיצר אחר כך עשינו סיבובים בגעש וחיפשנו כל מיני מקומות...
עלינו על גגות של מכבסות וכאלה דברים...
ואז הורדנו את עודד בבית ואני ומורן יצאנו לטיול שטח עצבני
איזה צחוקים!!!!!!
הגענו לכוורות וכאלה דברים...
בלחחח!!!
לקח... להביא לפעם הבאה בוקסה וזהו ;) |
וואי וואי היה עעעעננננקקק !!!
רועי כוס אמק הלך לי האוטו מהטיול שטח הזה ב3 בלילה אינעל ראבאק !
יום למחרת אמא שלי מביאה עליי צעקות - למה האוטו מלא בוץ !
איפה היית ? אתה לא הבן שלי !!! וכל מיני כאלה
:)
אבל היה באמת אדיר !
רק עירוי היה חסר !
עירוי מחומם שקר זה שיא הכיף !
עודד קבענו לשבוע הבא שוב ?
ומה קורה רותם ?
באים אלייך בשישי הזה ?
| quote: | Originally posted by Tarantula
למה מין הסתם?!:D
אפשר גם להנות לבד...:D :crazy: |
מה ??????
ואלונה עד עכשיו לא השגתי מתרגם להודעה
ששלחתי לי אז !!!!
אני רוצה אותה מתורגמת !!!
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחח..... דווקא יכול להיות נחמד עם ארבעה...:D |
נראה לי דווקא על הפנים ...
איכס - מה זה שיטת הסנוודיץ ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וואי וואי היה עעעעננננקקק !!!
רועי כוס אמק הלך לי האוטו מהטיול שטח הזה ב3 בלילה אינעל ראבאק !
יום למחרת אמא שלי מביאה עליי צעקות - למה האוטו מלא בוץ !
איפה היית ? אתה לא הבן שלי !!! וכל מיני כאלה
:)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם הבאה עוברים בשטיפת אוטו לפני שחוזרים :D
לא לשכוח בוקסה!!!!!! |
|
|
| oDrori |
מתנחלים קבוע הא? אבל מה נעשה אצלי כל שבוע?
וגם : מה עם המפגש אצל רותם? ומה עם מפגש אצלי? |
|
|
| nesher |
כל מי שרוצה לבוא אליי מחר
שיביא לי צלצול מחר בשתיים
ואם יש מישהו שמוכן להביא סתם מערכת מיני קטנה
לא משהו רציני רק שיתחבר למחשב
שיגיד לי, כי אין לי כלום
=\
ואם רוצים על האש גם אפשר
תגידו לי
רק שכל אחד יקנה קצת בשר
רבאק
נקווה שייצא משהו טוב אם ייצא בכלל |
|
|
| DjChook |
אני חולה, לא מגיע
מי מגיע לרותם ? |
|
|
| Shahar |
חן
אח שלי קנה רמיקסר של ימהה
איזה דבר !!!!! |
|
|
| luckystrike |
עוד לא למדם שצריכים לארגן את זה המון זמן מראש ...
קיצר יעלה שבוע הבא ?
סעמק הפעם באמת ! |
|
|
| luckystrike |
ודרך אגב
פגשתי את תומר בקניון בשישי ...
תומר אתה כזה סטלן באמא שלי ;)
תעלה לפה יותר יא חמור ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ודרך אגב
פגשתי את תומר בקניון בשישי ...
תומר אתה כזה סטלן באמא שלי ;)
תעלה לפה יותר יא חמור ! |
חחחחחחח רק עכשיו אתה מגלה שהוא סטלן? ;)
אבל חובה לראות אותו רוקד
זה מנוגד לכל הדברים האחרים שהוא עושה :D |
|
|
|
|