|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
ליט דלק עלה ל
4.71
תעריף טרמפ עלה
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
| זה אחרי (יענו יותר צפון) מרעננה או לפני ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| מקביל אבל יותר מערבה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ליט דלק עלה ל
4.71
תעריף טרמפ עלה
:) |
קודם כל זה 4.61 לליטר בנזין... לא דלק
וזה עליה של 17 אגורות שזה ממש רצח!!!!
ומוש מורן כרגע באילת אבל מילה שלי שאנחנו נבוא לקחת אותך משם... יש דלקן הרי |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל זה 4.61 לליטר בנזין... לא דלק
וזה עליה של 17 אגורות שזה ממש רצח!!!!
ומוש מורן כרגע באילת אבל מילה שלי שאנחנו נבוא לקחת אותך משם... יש דלקן הרי |
נראה לי אתה הולך לגור באוטו של מורן...
:crazy: |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
נראה לי אתה הולך לגור באוטו של מורן...
:crazy: |
חחחחחחחח
דרורי אני מקווה שאם אני בא אתה בא איתי:]]
דבר איתי גברר תצריך להסביר לי מי מו מה איך להגיע
וכו' |
|
|
| nimrod levi |
טוב תשמעו יום שבת קרב וצריך לרשום מי מגיע ואיך...
אני נוסע עם רון(נרקוטיק מיינד) ונראה לי גם שירן(אנתם פריק) יבוא גם
חוץ מזה לא יודע מי עוד
צ'וק אורן ואלון גם נראה לי נוסעים יחד
טוקסיק עודד ואין לי מושג מי עוד
מורן רועי מוש? ולא יודע מי עוד
יש את תומר וצח שגרים ברעננה אז זה לא ממש בעיה
וחוץ מזה אין לי מושג...
אז תרשמו שנראה למי יש בעיה ומה לפני שיהיה מאוחר מדי |
|
|
| oDrori |
טוב, אני אגיע עם טוקסיק (מקווה שאני אחלים עד שבת), אחי המספר שלי
064-637609
בבוא הזמן תרים צלצול שאתה בכניסה לקיבוץ (בכיכר של הקוסמוס, ספק אם תחמיץ את זה), ואני אגיד לך איך להגיע אליי, כי צריך להעמיס את הפטיונים + ווינילים על האוטו
חוץ ממי שכבר הוזכר יש את הדרומיסטים
יובל + וורטקס (אסף) +איתמר (סן) + אורן (הייפר) (זכרתי), שאולי ייקחו מונית אבל אין לי מושג מה נסגר, אנשים בקצב של הפורום אתם עלולים לא לסכם כלום, תתחילו לסכם דברים בטלפון |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
חוץ ממי שכבר הוזכר יש את הדרומיסטים
יובל + וורטקס (אסף) +איתמר (סן) + אורן (הייפר) (זכרתי), שאולי ייקחו מונית אבל אין לי מושג מה נסגר, אנשים בקצב של הפורום אתם עלולים לא לסכם כלום, תתחילו לסכם דברים בטלפון |
אוקיי אחי
טוב! יובל ווורטקס תתנו לי את הטלפון שלכם באיי סי קיו!
2430525
ונארגן הכל בטלפון |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by oDrori
טוב, אני אגיע עם טוקסיק (מקווה שאני אחלים עד שבת), אחי המספר שלי
064-637609
בבוא הזמן תרים צלצול שאתה בכניסה לקיבוץ (בכיכר של הקוסמוס, ספק אם תחמיץ את זה), ואני אגיד לך איך להגיע אליי, כי צריך להעמיס את הפטיונים + ווינילים על האוטו
חוץ ממי שכבר הוזכר יש את הדרומיסטים
יובל + וורטקס (אסף) +איתמר (סן) + אורן (הייפר) (זכרתי), שאולי ייקחו מונית אבל אין לי מושג מה נסגר, אנשים בקצב של הפורום אתם עלולים לא לסכם כלום, תתחילו לסכם דברים בטלפון |
סבבה דרורי אני יתקשר אליייך יום שישי או חמישי ניראה כבר
ובדוגרי הוא צודק! צריך להתחיל לארגן דברים בטלפון! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
נראה לי אתה הולך לגור באוטו של מורן...
:crazy: |
למה נראה לך :D
נסעתי איתו כולה פעם אחת ביום שישי שנסענו לאריאל
אחר כך הייתה לו הדרכה ראשון שני...
ועכשיו הוא באילת נראה לי ל 3 ימים
מתי בדיוק אני חורש עליו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה נראה לך :D
נסעתי איתו כולה פעם אחת ביום שישי שנסענו לאריאל
אחר כך הייתה לו הדרכה ראשון שני...
ועכשיו הוא באילת נראה לי ל 3 ימים
מתי בדיוק אני חורש עליו :) |
חחח רק היה חסר אותי
:D
שמעתי היה קטעים |
|
|
|
|