|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אמרת שנכנסתם דרך החלון שהיה פתוח?
חפיף... |
שתגיע לצבא תראה -
למטבח צבאי יש שני חלקים עיקרים
המחסן מזון עם המקרר ועם כל שאר השימורים והשטויות
והמטבח שבו מבשלים
למחסן מזון אין חלונות - זה כמו חדר קטן קטן בלי אוויר
שננעל בשרשרת מבחוץ
ואין בעיה לפתוח אותו עם הכת של האמ-16 ...
זה כמו שרשרת גדולה - ממש כזאת שנועלים איתה אופנועים
והיא נעולה עם מנעול - יענו זה לא דלת ממש זה רק שרשרת שמחזיקה אותה
אתה תראה למה אני מתכוון אחי
והמטבח עצמו - תמיד משאירים שם את החלונות פתוחים כי מטבחים צבאיים
מסריחים פחד !!! אז למטבח זה לא היה קשה להיכנס - הקטע זה להוציא את ההאוכל אחי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שתגיע לצבא תראה -
למטבח צבאי יש שני חלקים עיקרים
המחסן מזון עם המקרר ועם כל שאר השימורים והשטויות
והמטבח שבו מבשלים
למחסן מזון אין חלונות - זה כמו חדר קטן קטן בלי אוויר
שננעל בשרשרת מבחוץ
ואין בעיה לפתוח אותו עם הכת של האמ-16 ...
זה כמו שרשרת גדולה - ממש כזאת שנועלים איתה אופנועים
והיא נעולה עם מנעול - יענו זה לא דלת ממש זה רק שרשרת שמחזיקה אותה
אתה תראה למה אני מתכוון אחי
והמטבח עצמו - תמיד משאירים שם את החלונות פתוחים כי מטבחים צבאיים
מסריחים פחד !!! אז למטבח זה לא היה קשה להיכנס - הקטע זה להוציא את ההאוכל אחי ... |
קאפיש אחי
אז איפה הפגישה הבאה??? |
|
|
| MoSH_MaN |
תחזיר לי כבר את הדיסקים!!!!!!!!!!!
זהו יש לך אום כבר יותר מחודש
הגיע הזמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תחזיר לי כבר את הדיסקים!!!!!!!!!!!
זהו יש לך אום כבר יותר מחודש
הגיע הזמן |
מה הקטע שלך!?!?
קודם כל 3 שבועות הדיסקים היו אצל אריק
ולא הספקתי לגעת בכולם!!!
ראית שהחזרתי לך מה שראיתי!!
תרגע כבר אתה תקבל אותם בחזרה
זה לא שאני שורט אותם או משהו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקטע שלך!?!?
קודם כל 3 שבועות הדיסקים היו אצל אריק
ולא הספקתי לגעת בכולם!!!
ראית שהחזרתי לך מה שראיתי!!
תרגע כבר אתה תקבל אותם בחזרה
זה לא שאני שורט אותם או משהו |
יא שקרן - מוש הייתי אצלו והוא צחק וזרק לי אחד
מהדיסקים שלך ואמר :
"כמו פריייזבי" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא שקרן - מוש הייתי אצלו והוא צחק וזרק לי אחד
מהדיסקים שלך ואמר :
"כמו פריייזבי" |
איזה מניאק אתה מורן...
ביקשתי ממך לא לספר לו את זה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה מניאק אתה מורן...
ביקשתי ממך לא לספר לו את זה!!! |
בואנה אחי באמת עכשיו , אתה לא בסדר .
אמרתי לך את זה גם אצלך - כל פעם
שתריב עם מישהוא תעשה שטויות אם יש לו דברים אצלך ?
סתם יצאת טמבל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה אחי באמת עכשיו , אתה לא בסדר .
אמרתי לך את זה גם אצלך - כל פעם
שתריב עם מישהוא תעשה שטויות אם יש לו דברים אצלך ?
סתם יצאת טמבל ... |
אתה יצאת טמבל כי לא הבנתי מה אתה רוצה מהחיים שלי! |
|
|
| oDrori |
| יאללה שמישהו יחליף אותם בתור מוד |
|
|
| DjChook |
אווווו
אני בעד אני מוש ואלעד עושים השתלטות עוינת |
|
|
| Sniper |
חחחח אם אני יהיה מוד אז לא יקראו לזה טראנס אדיקט
יקראו ל זה
spameaddict
חחח סתםם לדעתי המודים מספיק טובים:P |
|
|
|
|