|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בונא פתאום כולכם נדיבים
מורן תרשום זאת לעצמך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא פתאום כולכם נדיבים
מורן תרשום זאת לעצמך |
כן אני שם לב !
חברה אני רואה בדיוק למי יש פה כסף ולא תורם
לעמותה שלי !
קיצר - גם אני יביא כמה שקלים העיקר שיבואו כמה
שיותר
וואלה נראה לי יהיה סוף הדרך !!
רגע מי אמר שהוא מביא נרגילה ?
אני יביא קייס לנרגילה עם ציוד נלווה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מאמין שהיא באה באוטובוס אלא אם כן בא לך שנסע אליה...
ואם כבר אפשר לדחוף את מוש לבגז' או את רקדן הסלסה ונער הגומי אריאל לשם
יהיה יותר נוח |
רגע אז אם היא לא באה איתנו יש מקום לעודד ?
או שעודד נוסע עם אלעד
?
אה ככה צח יוכל לבוא איתנו !
ואללה ...
אז עוד אתה בטוח עם אלעד או שאתה
מצטוף איתנו ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רגע אז אם היא לא באה איתנו יש מקום לעודד ?
או שעודד נוסע עם אלעד
?
אה ככה צח יוכל לבוא איתנו !
ואללה ...
אז עוד אתה בטוח עם אלעד או שאתה
מצטוף איתנו ? |
נראה לי שאין סיבה שהיא לא תבוא...
אז מה אתה אומר? נעשה לה טובה גדולה ונבוא לקחת אותה או שהיא תסע באוטובוס (שלא תגידי שאני לא חושב עלייך מותק) ואז זה יהיה אני אתה אלונה... ויש את אריאל צח מוש ודרורי שמחכים...
זה שניים יותר מדי
עודד בטח יהיה עם אלעד אבל עדיין יש אחד יותר מדי
מישהו מהכפר סבאים בא?
אולי הוא יוכל לקחת את אריאל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לי שאין סיבה שהיא לא תבוא...
אז מה אתה אומר? נעשה לה טובה גדולה ונבוא לקחת אותה או שהיא תסע באוטובוס (שלא תגידי שאני לא חושב עלייך מותק) ואז זה יהיה אני אתה אלונה... ויש את אריאל צח מוש ודרורי שמחכים...
זה שניים יותר מדי
עודד בטח יהיה עם אלעד אבל עדיין יש אחד יותר מדי
מישהו מהכפר סבאים בא?
אולי הוא יוכל לקחת את אריאל |
לקחת אותה בטוח שאין מצב
אחי מה אתה משוגע - זה שעתיים נסיעה ???????
מה נסגר איתך ?
חוץ מזה בלי קשר רוצים להוריד לאמא שלי את הדלקן באוטו
כי מאז שקיבלנו אותו לפני חודש וחצי כולה יש על האוטו כבר
13
אלף בקילומטרז' !!!
אתה יודע מה זה שלוש עשרה אלף בחודש וחצי ???????
זה המוווווון
אז בעבודה שלה אמרו לה לא להגזים ונתנו לה יענו אזהרה והיא
לחוצה רצח עכשיו מכל הקטע הזה
אבל בלי קשר אני יאסוף כל מי שאמרתי
רק עודד תענה על שאלתי !
ואלונה קחי רכבת למה אוטובוס ???!?
ולגבי האחד יותר מדי בגלל זה אני שואל את עודד מה נסגר עם אלעד
וחוץ מזה אולי גם אריק יבוא ...
למרות שהוא לא פה אף פעם
מדי פעם אני רואה אותו מחובר אבל הוא הפסיק לכתוב כמעט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לקחת אותה בטוח שאין מצב
אחי מה אתה משוגע - זה שעתיים נסיעה ???????
מה נסגר איתך ?
חוץ מזה בלי קשר רוצים להוריד לאמא שלי את הדלקן באוטו
כי מאז שקיבלנו אותו לפני חודש וחצי כולה יש על האוטו כבר
13
אלף בקילומטרז' !!!
אתה יודע מה זה שלוש עשרה אלף בחודש וחצי ???????
זה המוווווון
אז בעבודה שלה אמרו לה לא להגזים ונתנו לה יענו אזהרה והיא
לחוצה רצח עכשיו מכל הקטע הזה
אבל בלי קשר אני יאסוף כל מי שאמרתי
רק עודד תענה על שאלתי !
ואלונה קחי רכבת למה אוטובוס ???!?
ולגבי האחד יותר מדי בגלל זה אני שואל את עודד מה נסגר עם אלעד
וחוץ מזה אולי גם אריק יבוא ...
למרות שהוא לא פה אף פעם
מדי פעם אני רואה אותו מחובר אבל הוא הפסיק לכתוב כמעט |
אחי תרגע ידעתי שאין מצב שנסע אליה רק בררתי בשבילה :D
אבל אני מאמין שהיא תגיע... נכון אלונה?
ואתה מטורף... מה זה 13 וחצי בחודש וחצי??
זה אמור להיות 22 בשנה בערך... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה מטורף... מה זה 13 וחצי בחודש וחצי??
זה אמור להיות 22 בשנה בערך... |
אל צ'תגע
באוטו של אבא יש איזה 130 והוא מ 99
זה מעל הממוצע, אבל מורן אתה דפוק !
טוב אז מה נסגר ,
אלונה / רועי
להכין לכם חדר נפרד ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז מה נסגר ,
אלונה / רועי
להכין לכם חדר נפרד ? |
אם אפשר ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי תרגע ידעתי שאין מצב שנסע אליה רק בררתי בשבילה :D
אבל אני מאמין שהיא תגיע... נכון אלונה?
ואתה מטורף... מה זה 13 וחצי בחודש וחצי??
זה אמור להיות 22 בשנה בערך... |
בקשר לאלונה תאמין לי יש לה פה לשאול בעצמה
ובקשר לקילומטרז' אני יודע ...
השתגענו קצת... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אפשר ;) |
וואאאוווו.... כאילו להירגע ועכשיו...
אני לא נכנסת לשום חדר עם אףף אחד...:rolleyes:
ועוד אני מגיעה באוטובוס למה כי ברכבת זה צריך לסוע לחיפה, ואין לי כוח עם הסיבוכים האלה אני אגיע לרועי משם כבר נראה..
ומורן יש לי פה לשאול בעצמי באמת :), לא שאלתי כי ידעתי שלא תגיע.. זה רועי התעקש לשאול... |
|
|
| DjChook |
חחח טוב
בכל מקרה האופציה קיימת |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תשמעו אנשים
איתמר אומר שהכיסויים הם 50-50 שיהיה לו את האוטו
הוא אמר לי שיש אפשרות להבטיח ש-100% נוכל להגיע
יעני אני, איתמר, שגיא, ויובל אם הוא יוכל
בקיצור, יש תנאי אחד........ שחבר של איתמר יצתרף אלינו... יעני שהוא יסיע.......
אמרתי לו שאני מוכן לזה רק אם זה בסדר מבחינתכם......
אז מה אתם אומרים??????
זה יהיה רק ליתר ביטחון אם לאיתמר לא יהיה את האוטו........
:sadgreen: |
|
|
|
|