return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 98)
View this Thread in Original format
oDrori
טוב מה נסגר , יכול להיות שאני במקום אחר אם אין מפגש.
DjChook
עודד, חולב ?

(תרתי משמע)

ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו

שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
עודד, חולב ?

(תרתי משמע)


פחחחחח
(שאני אפסיד חליבה בשביל המפגש (תרתי משמע
DjChook
NOBODY WILL...

חוץ ממני

חחח בחודש עם החברה

"מאמי יש לי מבחן חשוב במתמטיקה"

:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו

שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה


אמרתי לו שאם הוא מלכלך על אלונה אז בפעם הבאה שאני מגיע לרמת גן שיכנס לחדר האטום
למה אם לא חבל עליו

מה זה חוקי עכשיו?
קיבל את האשרת עבודה בארץ?!
גם הוא פועל ניגרי לא חוקי1?
DjChook
רועי... עזוב... לא מתעסקים עם אנשי מירק
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher
פה זה Tranceaddict
לא
Sexaddict
תוציאו את זה מהראש שלכם חרמנים
=\
חחח, סתם
בקיצור ולעניין
מי שרוצה לבוא לפה ביום שישי בשעה 5 או 4
לעשות על האש בסבבה ולשמוע מוזיקה סבבית מהמחשב הסבבי שלי והמערכת מיני הסבבית שמישהו יביא לי
שיכתוב

I DO


אחי אנחנו גברים, בשבילנו כל מקום זה סקסאדיט... אבל לא בכל מקום יש לך גישה להאב...
אויששששששש מה מבחנים יכולים לעשות לבן אדם זה משהו...
Sniper
חחח חן אחי אתה רציני שאמרת לה בחודש את זה
????????????????????????????????????????????
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לו שאם הוא מלכלך על אלונה אז בפעם הבאה שאני מגיע לרמת גן שיכנס לחדר האטום
למה אם לא חבל עליו



איזה טעות אאנוש..
הבחור לא יודע שלא מתעסקים עםן אנשים מרמת גן...
:-)))


וחן - גאה להיות בן דוד שלך
לפעמיים....

שחר - יש לך אי סי קיו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
NOBODY WILL...

חוץ ממני

חחח בחודש עם החברה

"מאמי יש לי מבחן חשוב במתמטיקה"

:)


אשכרה הפסדת חליבה אחי...
טמבל


ואורן...
יאללה רמת גן עיר הפשע של ישראל
בשכונת המרגניות הורודות יש סמים חופשי ברחובות
צריך להזהר

כמעט גרוע כמו נוה חמציצים

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
עודד, חולב ?

(תרתי משמע)

ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו

שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה


חחחחחחחח יחמוד.
בתגובה לזה שוהא אמר לי להיכנס לחדר האטום אמרתי שמומלץ לו שאני אהיה בחדר האטום שהוא בא :)
כבר צחקנו על זה באיסיקיו :P

quote:
Originally posted by NaOren
איזה טעות אאנוש..
הבחור לא יודע שלא מתעסקים עםן אנשים מרמת גן...
:-)))
שחר - יש לך אי סי קיו?


יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחח יחמוד.
בתגובה לזה שוהא אמר לי להיכנס לחדר האטום אמרתי שמומלץ לו שאני אהיה בחדר האטום שהוא בא :)
כבר צחקנו על זה באיסיקיו :P



יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :)


אמרת לי את זה ואמרתי לך שאתה מסכן ושלא יעזור לך כלום...
ואז אמרת לי שאני מזכיר את חן בדיבור!!!
חן יא מעתיקן!!!
מה אתה מחקה אותי בדיבור?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement