|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| טוב מה נסגר , יכול להיות שאני במקום אחר אם אין מפגש. |
|
|
| DjChook |
עודד, חולב ?
(תרתי משמע)
ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו
שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
עודד, חולב ?
(תרתי משמע)
|
פחחחחח
(שאני אפסיד חליבה בשביל המפגש (תרתי משמע |
|
|
| DjChook |
NOBODY WILL...
חוץ ממני
חחח בחודש עם החברה
"מאמי יש לי מבחן חשוב במתמטיקה"
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו
שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה |
אמרתי לו שאם הוא מלכלך על אלונה אז בפעם הבאה שאני מגיע לרמת גן שיכנס לחדר האטום
למה אם לא חבל עליו
מה זה חוקי עכשיו?
קיבל את האשרת עבודה בארץ?!
גם הוא פועל ניגרי לא חוקי1? |
|
|
| DjChook |
| רועי... עזוב... לא מתעסקים עם אנשי מירק |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by nesher
פה זה Tranceaddict
לא
Sexaddict
תוציאו את זה מהראש שלכם חרמנים
=\
חחח, סתם
בקיצור ולעניין
מי שרוצה לבוא לפה ביום שישי בשעה 5 או 4
לעשות על האש בסבבה ולשמוע מוזיקה סבבית מהמחשב הסבבי שלי והמערכת מיני הסבבית שמישהו יביא לי
שיכתוב
I DO |
אחי אנחנו גברים, בשבילנו כל מקום זה סקסאדיט... אבל לא בכל מקום יש לך גישה להאב...
אויששששששש מה מבחנים יכולים לעשות לבן אדם זה משהו... |
|
|
| Sniper |
חחח חן אחי אתה רציני שאמרת לה בחודש את זה
???????????????????????????????????????????? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לו שאם הוא מלכלך על אלונה אז בפעם הבאה שאני מגיע לרמת גן שיכנס לחדר האטום
למה אם לא חבל עליו
|
איזה טעות אאנוש..
הבחור לא יודע שלא מתעסקים עםן אנשים מרמת גן...
:-)))
וחן - גאה להיות בן דוד שלך
לפעמיים....
שחר - יש לך אי סי קיו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
NOBODY WILL...
חוץ ממני
חחח בחודש עם החברה
"מאמי יש לי מבחן חשוב במתמטיקה"
:) |
אשכרה הפסדת חליבה אחי...
טמבל
ואורן...
יאללה רמת גן עיר הפשע של ישראל
בשכונת המרגניות הורודות יש סמים חופשי ברחובות
צריך להזהר
כמעט גרוע כמו נוה חמציצים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
עודד, חולב ?
(תרתי משמע)
ורועי ושחר, רק חסר לי שתריבו עכשיו
שחר, בלי שטויות אינטרנט, אתה חוקי עכשיו תזכור את זה |
חחחחחחחח יחמוד.
בתגובה לזה שוהא אמר לי להיכנס לחדר האטום אמרתי שמומלץ לו שאני אהיה בחדר האטום שהוא בא :)
כבר צחקנו על זה באיסיקיו :P
| quote: | Originally posted by NaOren
איזה טעות אאנוש..
הבחור לא יודע שלא מתעסקים עםן אנשים מרמת גן...
:-)))
שחר - יש לך אי סי קיו? |
יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחח יחמוד.
בתגובה לזה שוהא אמר לי להיכנס לחדר האטום אמרתי שמומלץ לו שאני אהיה בחדר האטום שהוא בא :)
כבר צחקנו על זה באיסיקיו :P
יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :) |
אמרת לי את זה ואמרתי לך שאתה מסכן ושלא יעזור לך כלום...
ואז אמרת לי שאני מזכיר את חן בדיבור!!!
חן יא מעתיקן!!!
מה אתה מחקה אותי בדיבור?! |
|
|
|
|