|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Koodoo
חחחחחח
אנשים
מה נראה לכם שאורן צוחק במה שהוא אומר?
לחן בבינין הראשון יש לו שם מה שאתם רוצים
ויש לו גם מגרש טניס וכדורסל
אבל המגרש של הכדורסל קצת קטן
וגם הבריכה שלו לא משו.. של אורן יותר גדולה ויש לה גם גדר בטיחותית!
ולחן אין בעיה לעשות את המפגש אצלו
העובדים יכינו הכל וינקו הכל
בשביל זה יש את הטבחית והמנקות |
ראסמי אני מסטול מדי בשביל לדעת אם אתה צוחק אבל קרעת אותי
ואריאל, אהבתי תקטע אחרי שקמת שמורן זרק את זה כזה, ואז אתה מרים את זה ככה, ועושה לו "בואנה מה אתה משחק עם זה, זה החיים שלי!" ועשית עם זה כזה נונצ'אקוס :):crazy: :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
פגישה הבאה אני ורועי נעשה קרב קטן
הוא יראה איך אני מוריד אותו על הגאש
אבל אחרי זה אני כבר לא יכול להכאיב לו
כי זה לא בטבע שלי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
חחחחחח
אנשים
מה נראה לכם שאורן צוחק במה שהוא אומר?
לחן בבינין הראשון יש לו שם מה שאתם רוצים
ויש לו גם מגרש טניס וכדורסל
אבל המגרש של הכדורסל קצת קטן
וגם הבריכה שלו לא משו.. של אורן יותר גדולה ויש לה גם גדר בטיחותית!
ולחן אין בעיה לעשות את המפגש אצלו
העובדים יכינו הכל וינקו הכל
בשביל זה יש את הטבחית והמנקות |
טמבללללל אתה אה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פגישה הבאה אני ורועי נעשה קרב קטן
הוא יראה איך אני מוריד אותו על הגאש
אבל אחרי זה אני כבר לא יכול להכאיב לו
כי זה לא בטבע שלי |
!!! F-A-R-T F-I-G-H-T !!! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
טמבללללל אתה אה |
לפחות אני לא משקר |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיקים אתם חחח
בקיצור פגישה הבאה תיהיה בעזרת ה' פה בנתניה
אני השבוע סוגר על מקום למסיבת יום הולדת
רק מוזמנים אני יעלה לכאן תהזמנה אחרי שאני יוצי אותה בבית דפוס
20
שקל כניסה שתיייה חופשית
ככה זה בינתיים
אני יעדכן לייטר |
|
|
| oDrori |
תבורך נשמתך
החבר'ה מכפר סבא ודרומה... יש כוונה להגיע? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא עודד יא מאפן
קרב קרב
אני אני לא רוצה מכות
רק הפלות וכאלה |
|
|
| DjChook |
אוקיי לאמת כמה נתונים
הבית שלי הוא 400 מ"ר רבוע
יש לי שתי גינות, אחורית עלובה
וקידמית שהיא לא גדולה אבל ממש נוח לתפעל אותה :)
אההה, הבית של אורן יותר גדול, אני לא יודע מידה, הוא בערך במבנה אותו דבר רק שהחצר שלו גם הקידמית וגם האחורית דיי גדולות
קיצר, שני הבתים שלנו דומים , של אורן יותר גדול
END OF STORY
אהה ובקשר לעובדים,
בסך הכל יש משהי מסכנה שמסתובבת בשיכון, ורוצה לגהץ לאנשים דברים אז היא מגהצת פה מדי פעם
ויש את המנקה
וזהו, חוץ מיזה יש את המזכירה של אבא שלי כי הוא עצמאי והמשרד שלו במרתף
זה בעיקרון הכל... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא עודד יא מאפן
קרב קרב
אני אני לא רוצה מכות
רק הפלות וכאלה |
אני יודע הכי :) אני פשוט עדיין משועשע אימים מהקטע עם הנאד :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי לאמת כמה נתונים
הבית שלי הוא 400 מ"ר רבוע
יש לי שתי גינות, אחורית עלובה
וקידמית שהיא לא גדולה אבל ממש נוח לתפעל אותה :)
אההה, הבית של אורן יותר גדול, אני לא יודע מידה, הוא בערך במבנה אותו דבר רק שהחצר שלו גם הקידמית וגם האחורית דיי גדולות
קיצר, שני הבתים שלנו דומים , של אורן יותר גדול
END OF STORY
אהה ובקשר לעובדים,
בסך הכל יש משהי מסכנה שמסתובבת בשיכון, ורוצה לגהץ לאנשים דברים אז היא מגהצת פה מדי פעם
ויש את המנקה
וזהו, חוץ מיזה יש את המזכירה של אבא שלי כי הוא עצמאי והמשרד שלו במרתף
זה בעיקרון הכל... |
עשירררררררר
סתם שלכם זה 400?
שלנו חצי דונם
חפיףףףף
ולי יש עוזרת 3 פעמיים בשבוע
או 4 לא יודע ...
חצר אחורית עם כדורסל
וחצר עליונה עם מקום לשבת...
אבל עדיין ת'פגישה נעשה אצל חן
כי לא יש בית שוק
:-))))
( חסר לך שלא יהיה קולה!) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה אחים שלי
ר"ג זה קצת הרבה יותר קרוב לי!!!!!!
דווקא נראה לי אם מתארגנים מעכשיו אני יוכל לבוא
אני רק צריך לנדנד לאיתמר מספיק פעמים למה הוא ההסעה היחידה לי, לו, לשגיא ממזכרת בתיה, וליובל...............
אה..... ו
sniper
תעדכן אותי בקשר למסיבה
אני רוצה לבוא...................... |
|
|
|
|