|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
חחחחחחחחחחחחחחח
אולי מורן ידע את זה אבל הוא פשוט ממש נואש???
:disbelief :disbelief |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נ.ב.
ערן, אתה בא גם הפעם????
ואלונה??? |
אם עושים ביום רגיל ככה שיש לי רכבת אז רוב הסיכויים שכן... אבל אם זה יצא בסוף-שבוע אז אין איך להגיע...
 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ובנות חחח מורן יא טיפש, האחיות שלו ! |
ואללה ?????
מה רע ?
מוש כמה הן ובנות כמה ? |
|
|
| DjChook |
אחת מהן תאומה שלו
והיא קטינה :)
ובקשר לבחור החדש,
I LOVE U :)
חחחח בנאדם טוב אתה :)
וכוס אא שלכם אפילו לא התייחסתם לזה שאמרתי שאני לא בא
:( |
|
|
| MoSH_MaN |
חן אני הורג אותך
אחות תאומה
ושתיים גדולות
22 עוד מעט
בינואור
ו21 עוד חצי שנה ככה |
|
|
| DjChook |
הורג על מה ?
על שאני לא בא או על הזכרת הנשים ?
:)
יו איך יצאת עם עוד שלישית בנות איזה מסכן נראה לי |
|
|
| Hell_Copter |
חינגה על אחיות של מוש?!
יש מצב...
מורן תביא להן עירוי עם פופרס ;)
סתם אחי הכל בצחוק :)
תארגנו ונראה מה יסגר |
|
|
| Sniper |
יום שבת אני באאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא:]]]
100000000
אחוזים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חיגגה על אחיות של מוש?!
יש מצב...
|
עוד שנייה אני מביא לך כאפה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עוד שנייה אני מביא לך כאפה |
סליחה אחי אני מזה מצטער!!!!
התכוונתי לכתוב חינגה ויצא לי חיגגה
Edit:
אני לא מצטער בכלל.... אתה מניאק!!!!!
צטטת אותי לא נכון בכלל... אני יביא לך עוד רגע כאפה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
הייתי בטוח שזה למה שאתה מתכוון
למה אתה מתכוון? |
|
|
|
|