|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני יודע אחי אבל מורן הוא טיפוס מאוד נחמד (שמקבל ממני גם תמיכת סעד חודשית קבועה *תופס את מורן בביצים*) , פעם אחרונה הוא הסיע אותי אליו.. טוב אז מורן במידה וסבתא של אלעד מבקרת אני נתון לרחמי בעלי הרשיונות כאן... מקסימום אני אוכל להגיע עד לאנשהו באוטובוס ומשם תאספו אותי איפה שנוח לכם אבל חזרה אני אצטרך מישהו. ומורן, תודיע לי אם אריאל מביא את הפטיפונים, אני אשמח להביא לשם כמה שחורים... |
נראה לי הפעם זה קצת מוגזם לבקש הסעה
אתה 15 ק"מ אחרי נתניה?
אנחנו נוסעים לר"ג קח את זה בחשבון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי הפעם זה קצת מוגזם לבקש הסעה
אתה 15 ק"מ אחרי נתניה?
אנחנו נוסעים לר"ג קח את זה בחשבון |
ת'כלס יש דלקן למורן אבל זה לא בעיה
ומורן... תשמור לאלונה מקום אצלך |
|
|
| NaOren |
בואו נעשה שניה סדר בדברים
אני שיא המבולבל ולא יודע כבר כלום ...
מתי הפגישה?
יום, תאריך, שעה....
ומי בא? |
|
|
| oDrori |
| תתחילו להכנס למירס... מירק... דברים מתקתקים שמה יותר מהר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אחים שלי
אתם צריכים גחלים וטבק לנרגילה???????
אני יכול לקנות ולהביא
רק תגידו לי איזה וכמה :D |
|
|
| Sniper |
| טוב אחים שלי!!! יש מצב גדול מאוד שאני בא |
|
|
| DjChook |
Guys... ZACH !
The meeting is next week !!!
On the 8/11 ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ת'כלס יש דלקן למורן אבל זה לא בעיה
ומורן... תשמור לאלונה מקום אצלך |
זובי !!!
אלונה באה ???
חבר'ה תביאו קונדומים !!!
WOOT WOOT
סתם אלונה הכל מתוך אהבה
אל תביאו אנשים !
אני יביא אחד ליתר ביטחון
קיצר - חברה תאמינו לי אני בסבבה יעשה עיקופים מסביב לעולם כדי שיבואו
כמה שיותר אבל בכל זאת תזכרו שיש לי רק 4 מקומות פלוס אני באוטו
...
יענו - אמרתי למוש כן וגם לאריאל שדיברתי איתו אתמול בטלפון
והוא אמר שהוא בא וגם לרועי
עכשיו נשאר מקום אחד
אלונה+עודד יכולים להיצטרף - יהיה קצת צפוף אבל חלק מהצחוקים
ואלונה - רציני את תבואי ???
איך את מגיעה לאזור ?
אין לי בעיה להסיע 4 מאחורה מקסימום - רועי בבגש
:D
וסורי שלקח לי הרבה זמן להגיב - 3 ימים הייתי באימון
...
שבוע הבא אני יהיה פה הרבה - יש לי חופש גם בראשון
WOOOOOOOT :) |
|
|
| Vortex_SA |
| בואנה חברה, אכפת לכם כל אחד להביא כסף שיהיה לי יותר קל לשלם על הנסיעה??? (זה יוצא איזה 80 שקל לשני הכוונים...) זה יהיה ממש נחמד... אגב, יש ציוד? רוצים שאני יביא משהו? אוכל? בשר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איך את מגיעה לאזור ?
אין לי בעיה להסיע 4 מאחורה מקסימום - רועי בבגש
:D
|
אני מאמין שהיא באה באוטובוס אלא אם כן בא לך שנסע אליה...
ואם כבר אפשר לדחוף את מוש לבגז' או את רקדן הסלסה ונער הגומי אריאל לשם
יהיה יותר נוח |
|
|
| oDrori |
את אריאל דוחפים בבגז' שיחווה את הטראומה שהקייסים שלו חשו בדרך לרעננה פעם אחרונה :)
ובאמת מה קורה , מביאים לשם משהו מהציוד?
אני כנראה אגיע אם אלעד אם הוא בא...
ושגיא, אם אני שם אני אביא לך איזה 10 ש"ח ככה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני גם תורם 10 ש"ח
ואני ידבר גם עם איתמר שיביא :D |
|
|
|
|