return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 104)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנה בצל על האש זה שיא !!! מה אתה מדבר ?

אל תדאג יהיה טוב !
עודד תארגן גם אתה משהוא !


לא רוצה שהוא יארגן
בשבילו חרא של פרות חרוך מהתנור נחשב למעדן!!
DjChook
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות
;)

ודרך אגב, באמת יש לי מחלת הנשיקה

אתם לא רואים שאני כבר איזה שבוע כל היום בבית :I

מה זה הסמיילי הזה ?!
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות
;)

ודרך אגב, באמת יש לי מחלת הנשיקה

אתם לא רואים שאני כבר איזה שבוע כל היום בבית :I

מה זה הסמיילי הזה ?!


אוי ואבוי מחלת הנשיקה זה לא ממש משמח.. תרגיש טוב מותק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות


בוא תמצוץ לי אחרי שתקיא

בעצם לא... אני לא רוצה מחלות!!!
Hell_Copter
מורן...
מה נסגר בקשר להיום?
תקשר אליי שאתה רואה את ההודעה
אבל באמת תתקשר
oDrori
בסבתא שלי אתם מסוממים חד אחד
:stongue: :haha: :stongue: :haha:

קיצר מה נסגר, מורן אולי זה שווה דחייה למה קר ורוח היום...
אבל אם תם באים סבבה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
בסבתא שלי אתם מסוממים חד אחד
:stongue: :haha: :stongue: :haha:

קיצר מה נסגר, מורן אולי זה שווה דחייה למה קר ורוח היום...
אבל אם תם באים סבבה


יאללה יא בכיין
אז נשב בתוך המועדון הזה שלך ונכין טוסטים...
ונעשן את הנרגילה בפנים
פנאן!!
רק תעיר את מורן למה הקרציה ישן!!
luckystrike
טוב חבר'ה אני הולך להוריד את הט'רד הזה מהסטיקי
כל פעם שתהיה פגישה נעשה ט'רד חדש ...
הסיבה היחידה שאני עושה את זה תפורט בדף של האתר שלנו ...

אם תהיה התנגדות חריפה אני יחזיר אבל קודם כל
כנסו לט'רד של האתר הכללי ותקראו את הסיבה ...

בכל אופן - לפחות באופן זמני אני מוריד את הט'רד הזה מהסטיקי ...
Shahar
אממ מורן אני חושב שקצת שכחת לרשום את הפירוט באחד הטרדים
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
אממ מורן אני חושב שקצת שכחת לרשום את הפירוט באחד הטרדים


שנייה אחי תן לי לנשום !
עוד כמה דקות יהיה שם

Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
שנייה אחי תן לי לנשום !
עוד כמה דקות יהיה שם


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב אותך אני כבר אוהב..

.:Edit:.
ד"א אחרי שתכתוב את זה תכתוב פה איפה כתבת :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב אותך אני כבר אוהב..

.:Edit:.
ד"א אחרי שתכתוב את זה תכתוב פה איפה כתבת :)

אוקיי כתוב
:)

http://www.tranceaddict.com/forums/...961#post1092961

ומי לא אוהב אותי פה? :)
אני הנאהב מספר אחת !

סתם חבר'ה חולה על כולם !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 
Privacy Statement