|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה בצל על האש זה שיא !!! מה אתה מדבר ?
אל תדאג יהיה טוב !
עודד תארגן גם אתה משהוא ! |
לא רוצה שהוא יארגן
בשבילו חרא של פרות חרוך מהתנור נחשב למעדן!! |
|
|
| DjChook |
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות
;)
ודרך אגב, באמת יש לי מחלת הנשיקה
אתם לא רואים שאני כבר איזה שבוע כל היום בבית :I
מה זה הסמיילי הזה ?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות
;)
ודרך אגב, באמת יש לי מחלת הנשיקה
אתם לא רואים שאני כבר איזה שבוע כל היום בבית :I
מה זה הסמיילי הזה ?! |
אוי ואבוי מחלת הנשיקה זה לא ממש משמח.. תרגיש טוב מותק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אנחנו יודעים שאתה אוהב לשחק עם ירקות
|
בוא תמצוץ לי אחרי שתקיא
בעצם לא... אני לא רוצה מחלות!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מורן...
מה נסגר בקשר להיום?
תקשר אליי שאתה רואה את ההודעה
אבל באמת תתקשר |
|
|
| oDrori |
בסבתא שלי אתם מסוממים חד אחד
:stongue: :haha: :stongue: :haha:
קיצר מה נסגר, מורן אולי זה שווה דחייה למה קר ורוח היום...
אבל אם תם באים סבבה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בסבתא שלי אתם מסוממים חד אחד
:stongue: :haha: :stongue: :haha:
קיצר מה נסגר, מורן אולי זה שווה דחייה למה קר ורוח היום...
אבל אם תם באים סבבה |
יאללה יא בכיין
אז נשב בתוך המועדון הזה שלך ונכין טוסטים...
ונעשן את הנרגילה בפנים
פנאן!!
רק תעיר את מורן למה הקרציה ישן!! |
|
|
| luckystrike |
טוב חבר'ה אני הולך להוריד את הט'רד הזה מהסטיקי
כל פעם שתהיה פגישה נעשה ט'רד חדש ...
הסיבה היחידה שאני עושה את זה תפורט בדף של האתר שלנו ...
אם תהיה התנגדות חריפה אני יחזיר אבל קודם כל
כנסו לט'רד של האתר הכללי ותקראו את הסיבה ...
בכל אופן - לפחות באופן זמני אני מוריד את הט'רד הזה מהסטיקי ... |
|
|
| Shahar |
| אממ מורן אני חושב שקצת שכחת לרשום את הפירוט באחד הטרדים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ מורן אני חושב שקצת שכחת לרשום את הפירוט באחד הטרדים |
שנייה אחי תן לי לנשום !
עוד כמה דקות יהיה שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שנייה אחי תן לי לנשום !
עוד כמה דקות יהיה שם |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב אותך אני כבר אוהב..
.:Edit:.
ד"א אחרי שתכתוב את זה תכתוב פה איפה כתבת :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב אותך אני כבר אוהב..
.:Edit:.
ד"א אחרי שתכתוב את זה תכתוב פה איפה כתבת :) |
אוקיי כתוב
:)
http://www.tranceaddict.com/forums/...961#post1092961
ומי לא אוהב אותי פה? :)
אני הנאהב מספר אחת !
סתם חבר'ה חולה על כולם ! |
|
|
|
|