|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 92)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי יום שישי בצהריים מפוצץ שם ?
קיצר אין מצב ככה בגינה של המאתיים דונם שלך ? |
שישי בצהריים מאוכלס... ואם לא היו הורים בבית הייתי מביא אותכם לשבת אצלי אבל ישנים בשכונה... יש מספיק מקומות לשבת בסבבה עם נרגילה... אני רק צריך לחשוב על אחד... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
שישי בצהריים מאוכלס... ואם לא היו הורים בבית הייתי מביא אותכם לשבת אצלי אבל ישנים בשכונה... יש מספיק מקומות לשבת בסבבה עם נרגילה... אני רק צריך לחשוב על אחד... |
אחי לא יהיה אכפת להורים שלך
DONT WORRY BE HAPPY ...
:)
יאללה מתי באים - על האש אצל עודד ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי לא יהיה אכפת להורים שלך
DONT WORRY BE HAPPY ...
:)
יאללה מתי באים - על האש אצל עודד ? |
נצליח לגרור פרה או שתיים עד הבית של עודד? |
|
|
| oDrori |
*Now knows how Mosh_Man feels*
תפסיקו להעלות רעיונות כאלה על הפרות שלי!!!!!!!
קיצוץ... נוכל לשבת בקיבוץ בכיף אבל זה בטח יהיה במקום פתוח |
|
|
| nesher |
ומה איתי?
:( :( :(
אף אחד לא רוצה לעשות על האש אצלי בגינה
Bitche's
:sadgreen:
יש לי גינה של 100 דונם אם אני לא טועה
לא שזה משנה כך כך
יש בה מקום למעל 50 איש , וזה מנסיון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
ומה איתי?
:( :( :(
אף אחד לא רוצה לעשות על האש אצלי בגינה
Bitche's
:sadgreen:
יש לי גינה של 100 דונם אם אני לא טועה
לא שזה משנה כך כך
יש בה מקום למעל 50 איש , וזה מנסיון |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יא פעוררררררר!!!!!
(עכשיו גם לי יש הזדמנות להגיד את זה)
אין לך אפילו דונם אחד של שטח!!
100 דונם זה אולי כל חדרה...
אפילו הרבה יותר מחדרה... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יא פעוררררררר!!!!!
(עכשיו גם לי יש הזדמנות להגיד את זה)
אין לך אפילו דונם אחד של שטח!!
100 דונם זה אולי כל חדרה...
אפילו הרבה יותר מחדרה... |
אופס אחשלי
אתה יודע שלא התכוונתי דונם
מטר מרובע
=]
*edit*
נ.ב - מבחינת שטח שיפוט חדרה העיר הכי גדולה בארץ
מבחינת שטח בנוי
היא באמת מעפנה
=\ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אופס אחשלי
אתה יודע שלא התכוונתי דונם
מטר מרובע
=]
*edit*
נ.ב - מבחינת שטח שיפוט חדרה העיר הכי גדולה בארץ
מבחינת שטח בנוי
היא באמת מעפנה
=\ |
סתם זרקתי חדרה...
דונם אחד זה 1000 מטר מרובעים...
תכפיל ב 100 תקבל 100,000 מטר מרובע...
מה שאומר 100 קילומטר מרובע...
מה שאומר יותר משליש מהארץ :D
ואם זה מאה מטר מרובע אתה יכול להכניס שם 800 איש
אתה יודע מה זה 100 מטר על 100 מטר? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סתם זרקתי חדרה...
דונם אחד זה 1000 מטר מרובעים...
תכפיל ב 100 תקבל 100,000 מטר מרובע...
מה שאומר 100 קילומטר מרובע...
מה שאומר יותר משליש מהארץ :D
ואם זה מאה מטר מרובע אתה יכול להכניס שם 800 איש
אתה יודע מה זה 100 מטר על 100 מטר? |
לא חשבתי על זה כל כך
קיצר יש לנו רבע דונם
ו100 מטר מרובע אחי , זה לא מאה מטר מכל צד
זה 10 מטר ו10 מטר מפה אחשלי
זה כל השטח 100 מטר בקוביות
150 מטר מרובע הבית שלי
ו100 הגינה
חמור!!!!!!
*EDIT*
וטוב שלא אמרת שזה שישראל זה דונם אחד
בעעעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
לא חשבתי על זה כל כך
קיצר יש לנו רבע דונם
ו100 מטר מרובע אחי , זה לא מאה מטר מכל צד
זה 10 מטר ו10 מטר מפה אחשלי
זה כל השטח 100 מטר בקוביות
150 מטר מרובע הבית שלי
ו100 הגינה
חמור!!!!!!
*EDIT*
וטוב שלא אמרת שזה שישראל זה דונם אחד
בעעעע |
קקי שכמותך!!
בלבלת אותי :D
עזוב... העייפות מדברת....
מזל שהברזתי משעת 0 ושעה 1 למה אם לא אז בכלל הייתי שחוט עכשיו...
וזה באמת טוב שלא אמרתי שישראל היא דונם אחד...
כי זה לא נכון :D |
|
|
| oDrori |
| יאללה אנשים! יש מצב אצל נשר שישי הקרוב? אני אומר אם נחליט שמרגע שאנחנו מגיעים ועד לסיום המפגש חייבים לסגור על שם, אנחנו יוצאים עם משהו טוב! |
|
|
| Hell_Copter |
| בטטה תפוחים מבחינתי אח שלי :) |
|
|
|
|