|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
רעיון נחמד
לאן שמורן יקח אותי אני יבוא :D
ועוד למניאק יש דלקן אז בכלל
ומוש מה אתה מצפה?!
שני מודים מרעננה ברור שיהיה לרעננה פרוטקציה ;) |
|
|
| warpedd_ |
מה נסגר פה
תעשו פול איזה יום הכי טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה נסגר פה
תעשו פול איזה יום הכי טוב |
לא חושב זה ילך...
זה בכל זאת תלוי יותר במורן
אבל תחליטו אתם... לי נוח כל הזמן
בעיקר בגלל שזה פה ברעננה ולמורן יש דלקן :D |
|
|
| t0xIc |
נשר אני מיתכוון שחדרה זה בצד השני של רעננה כאילו אני יצרך ליסוע לחדרה
ולחזור לנתניה ומנתניה ליסוע לרעננה לא חושב שזה רעיון טוב כ"כ
דבר איתי בכל אופן לדעתי כמו שאמרתי הכי טוב יום שבת ככה
בשעה נגיד מ 7 אחה"צ ליגה ליגה
עד נגיד 11 כי יש ביצפרר
בקטנה אחים שלי סגרו ואני יראה אם אני יכול או לא
זקן חכם אמר פעם
"לא בונים בינינים בלי הבסיס" |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב 2 דברים:
דבר ראשון:
אני רואה שכמעט כולם פה בעד יום שבת, למרות שיש למחורת בית ספר אז אם אתם רוצים יום שבת, אז אני אומר נעשה את מה שטוקסיק הציע
מאחה"צ עד ככה 22:00-23:00 בערב
זה יהיה גם סבבה
דבר שני:
ותגידו לי עכשיו דוגרי, יש לכם איזו שהיא התנגדות, אפילו הכי קטנה שאני יביא את החברה שלי???????
כי אם כן, בחיאת! תגידו לי!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך
(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך
(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משפט נחמד. אולי אני ישתמש בו......... אלא אם כן זאת גניבת זכויות יוצרים.......
אקיצר, סורי על הקטע של הריב....... פשוט חשבתי שאתה התעצבנת עלי שאני מביא אותה או משהו כזה.........
ואם תסתכל למעלה, תשים לב שאפילו עשיתי
edit
להודעה שלי..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך
(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר) |
אצלנו יש גם משפט שיותר מבאס אנשים
בוא דבר למיקרופון
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....
שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....
שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך |
חחחחחחחחחח
אחלה משפטים!
טוב, בואו לא נסתה מהנושה.........
פגישה...... |
|
|
| dj trinity |
היי חברה רק עכשיו ראיתי את ההודעה
אני גר ברמת הכובש ככה שאין לי בעיה להגיע..
אולי רק החזרה.
עם אתם רוצים אני יכול להביא את הציוד שלי ועם רוצים עוד משהו בירות בשר וכו רק תגידו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....
שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך |
אחי... בוא דבר למיקרופון וזהו :D |
|
|
|
|