return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
רעיון נחמד
לאן שמורן יקח אותי אני יבוא :D
ועוד למניאק יש דלקן אז בכלל

ומוש מה אתה מצפה?!
שני מודים מרעננה ברור שיהיה לרעננה פרוטקציה ;)
warpedd_
מה נסגר פה

תעשו פול איזה יום הכי טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה נסגר פה

תעשו פול איזה יום הכי טוב


לא חושב זה ילך...
זה בכל זאת תלוי יותר במורן
אבל תחליטו אתם... לי נוח כל הזמן
בעיקר בגלל שזה פה ברעננה ולמורן יש דלקן :D
t0xIc
נשר אני מיתכוון שחדרה זה בצד השני של רעננה כאילו אני יצרך ליסוע לחדרה
ולחזור לנתניה ומנתניה ליסוע לרעננה לא חושב שזה רעיון טוב כ"כ
דבר איתי בכל אופן לדעתי כמו שאמרתי הכי טוב יום שבת ככה
בשעה נגיד מ 7 אחה"צ ליגה ליגה
עד נגיד 11 כי יש ביצפרר
בקטנה אחים שלי סגרו ואני יראה אם אני יכול או לא

זקן חכם אמר פעם
"לא בונים בינינים בלי הבסיס"
HyPeRSoNiC
טוב 2 דברים:

דבר ראשון:
אני רואה שכמעט כולם פה בעד יום שבת, למרות שיש למחורת בית ספר אז אם אתם רוצים יום שבת, אז אני אומר נעשה את מה שטוקסיק הציע
מאחה"צ עד ככה 22:00-23:00 בערב
זה יהיה גם סבבה

דבר שני:
ותגידו לי עכשיו דוגרי, יש לכם איזו שהיא התנגדות, אפילו הכי קטנה שאני יביא את החברה שלי???????
כי אם כן, בחיאת! תגידו לי!!!
MoSH_MaN
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך

(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך

(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משפט נחמד. אולי אני ישתמש בו......... אלא אם כן זאת גניבת זכויות יוצרים.......

אקיצר, סורי על הקטע של הריב....... פשוט חשבתי שאתה התעצבנת עלי שאני מביא אותה או משהו כזה.........
ואם תסתכל למעלה, תשים לב שאפילו עשיתי
edit
להודעה שלי.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מי רב איתך?
טוב די אני לא יכול לשמוע אותך

(סתם הייתי חייב להגיד ,משפט חדש מהכפר)


אצלנו יש גם משפט שיותר מבאס אנשים

בוא דבר למיקרופון
;)
MoSH_MaN
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....


שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....


שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך


חחחחחחחחחח
אחלה משפטים!

טוב, בואו לא נסתה מהנושה.........
פגישה......

dj trinity
היי חברה רק עכשיו ראיתי את ההודעה
אני גר ברמת הכובש ככה שאין לי בעיה להגיע..
אולי רק החזרה.
עם אתם רוצים אני יכול להביא את הציוד שלי ועם רוצים עוד משהו בירות בשר וכו רק תגידו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חח שמישהו אומר משהו מפגר אז זה....טווווווב מישהו....


שמישהו מזיין את השכל אז זה יו מישהו אני לא יכול לשמוע אותך


אחי... בוא דבר למיקרופון וזהו :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement