|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי תארגן לי להיות מאבטח או משהו :D |
אתה תבוא עד נתניה??? חחח ובאמת שלא כדאי לך להיתעסק עם הערסים של נתניה סיטי עצה שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אתה תבוא עד נתניה??? חחח ובאמת שלא כדאי לך להיתעסק עם הערסים של נתניה סיטי עצה שלי |
אם יהיה לי איך להגיע אז בכיף...
ותאמין לי שהערסים של נתניה סיטי לא רוצים להתעסק איתי :D |
|
|
| digit4lic |
תנחש את הגיל שלי.
אתה לא תצליח. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by digit4lic
תנחש את הגיל שלי.
אתה לא תצליח. |
14.5 |
|
|
| Sniper |
רועי באמת שלא כדאי לך להיתעסק איתם
ממש ממש ממש לא כדאי אחי הם לא דופקים חשבון לכלום...
במקום שאני הולך להיות בקופה אז ליד היה מועדון בשם הפוך
בטוח שמעת עליו פעם בחדשות כל הזמן היה שם מכות
ורצחו שם כבר איזה 4 אנשים אני חושב |
|
|
| DjChook |
| חחחח אתה יותר קטן מיובל ?! |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח אתה יותר קטן מיובל ?! |
כנראה (?)
:D |
|
|
| DjChook |
נו בן כמה אתה יא מסטול
9 ?! |
|
|
| digit4lic |
14.5. O_o\
ואני לא מסטול, אני בהיי. |
|
|
| DjChook |
חחחח נו אז מה אתה מתלהב אתה כמו יובל
:)
אני לעומת זאת, מסטול
ואני חן / צ'וק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by digit4lic
14.5. O_o\
ואני לא מסטול, אני בהיי. |
ברוך הבא....
DIVINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG INNTOOOOO UUUUUUUUUUU
WOOOOOOOT
YA ALLLA .....
דרך אגב חן איך הייתי הפיצה יא שמן ? |
|
|
| YuVaL |
זייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןן
סוף סוף מישהו בגיל שלי
w0000000000t
:) |
|
|
|
|