|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אוי זה כל כך ביש שזה מגעיל
המשחק של הרצליה נגד הפועל רמת גן ביום שבת....:confused:
וזה אולי אחד מהמשחקים הכי חשובים השנה
וזה גם משחק הנקמה........
אני מקווה מאד שהמשחק יהיה ב6
ככה שאני יוכל להשאר עד רבע ל6
שיט אני יצטרך טרמפ או משהו |
|
|
| nesher |
רבאק, אין פה איזה מישהו שיכול לסדר אותי מחדרה?
:( :( :( :( :( :( :( :(
איזה זין זה להיות תקוע בכזה חור בלי רשיון
בלאט |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
טוב, אני אגיע עם טוקסיק (מקווה שאני אחלים עד שבת), אחי המספר שלי
064-637609
בבוא הזמן תרים צלצול שאתה בכניסה לקיבוץ (בכיכר של הקוסמוס, ספק אם תחמיץ את זה), ואני אגיד לך איך להגיע אליי, כי צריך להעמיס את הפטיונים + ווינילים על האוטו
חוץ ממי שכבר הוזכר יש את הדרומיסטים
יובל + וורטקס (אסף) +איתמר (סן) + אורן (הייפר) (זכרתי), שאולי ייקחו מונית אבל אין לי מושג מה נסגר, אנשים בקצב של הפורום אתם עלולים לא לסכם כלום, תתחילו לסכם דברים בטלפון |
מה אסף???
SA = Sagy Amir
קוראים לי שגיא עמיר נעים מאוד...
טל שלי:
054-558574
אבל יש לי טיול שאנטי ביום ראשון לשלושה ימים, איזה זין זה, יאללה אני מתחיל להרים טלפונים... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה אסף???
SA = Sagy Amir
קוראים לי שגיא עמיר נעים מאוד...
|
חחח סורי אחי, תקוע לי בראש משום מה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב חברים,המשחק של הרצליה ברבע ל5 מה שאומר שאני לא יבוא לפגישה....
אז תעשו חיים בלעדיי...:sadgreen:
יאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללה נקמההההההההההההה
מכוווווווווווווווווווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#$$%^%&% |
|
|
| Ariels |
Guess who's Back ?!!?!!?!!?
מוש יצאת פארש |
|
|
| NaOren |
ראסמי מוש...
אתה לא בסדר אתה...
תבוא יא אוהד הרצליה טיפש... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא מתכנן להפסיד את המשחק הכי חשוב
אני לא רוצה להיות קרציה
בגלל שיש משחק אז אני ילך ככה ב4 ורבע
אז שמישהו יקח אותי
בגלל זה אני מעדיף כבר לא לבוא... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מתכנן להפסיד את המשחק הכי חשוב
אני לא רוצה להיות קרציה
בגלל שיש משחק אז אני ילך ככה ב4 ורבע
אז שמישהו יקח אותי
בגלל זה אני מעדיף כבר לא לבוא... |
נגד מי הרצליה משחקים?
אין מצב שתפסיד משחק ???? |
|
|
| MoSH_MaN |
נגד הפועל רמת זן
אין מצב שאני מבריז
אחרי כל הקטע עם חברים שלי לקראת המשחק
אנחנו הולכים להכניס להם בראש
!!!!!!!
1 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נגד הפועל רמת זן
אין מצב שאני מבריז
אחרי כל הקטע עם חברים שלי לקראת המשחק
אנחנו הולכים להכניס להם בראש
!!!!!!!
1 |
זה במכתש אולי? |
|
|
| MoSH_MaN |
אין מתכש יותר
זהו נגמרררררררררררררררררררררררררררררר
המשחק בהרצליה
שזה ממש לא רחוק |
|
|
|
|