|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אהבתי, למרות שהקרח לא נשבר לגמרי...
פאנקי שולטים ד"א. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
אהבתי, למרות שהקרח לא נשבר לגמרי...
פאנקי שולטים ד"א. |
צודק אחי
ניאלץ להיפגש שוב........
מה לעשות, אין ברירה.........
;)
נ.ב.
אני אהבתי יותר את קרמבו
כי בפאנקי כשאמרתי להם שאני לא שומע כלום מהאוזניות של העמדה שהייתי בה, אמרו לי שזה בגלל שהמגבר מכובה ואמרו לי לפנות את העמדה למי שמאחוריי
ואני דווקא רציתי לשמוע!!!!!!!
זונות
אבל חפיף.......
אהבתי את הזולה שם........... |
|
|
| Scorchio |
מקום מגעיל קרמבו
פאנקי זה רמה
אפל כזה אגב יש שם
XTRA
שזה אשכרה מגזין פורנו חחחח |
|
|
| DjChook |
יו איזה רעננתי אתה מתלהב לי מאקסטרא
ות'אמת זה קצת קשה תשמעו
רון ונמרוד בכל זאת באו ביחד
אני ושגיא ביחד
והשאר פשוט כל אחד ממקומות שונים
אמרתי לכם, צריך לשבת איפשהו בשביל באמת לדבר\
ולא לדבר על התקליטים של ערן
:)
דרך אגב, חזר הביתה בשלום ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
השתכרת מ-8 בריזרים?!?!?!?!?
בואנה אתה נקבה לא נורמלית
אני לפני העשירי לא מתחיל אפילו לתפוס ראש |
מה לעשות ששתיתי על בטן ריקה
וצח... ת'גבר
הפיטמה שלך סופגת את זה כמו מים |
|
|
| eran |
מהההה המצב???
בסוף הכל היה סבבה.. הגעתי להרצאה וראיתי את זה..
פיינלסקראץ' זה ממש נחמד :) :)
חזרתי לחיפה לפני שעה וחצי ככה.. הכל טוב..
נעשה את זה שוב בהזדמנות :gsmile:
ולסיום, בהקדשה לכל מי שהגיע:
 |
|
|
| DjChook |
| גבררררררררררררר אתה המלך :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
מהההה המצב???
בסוף הכל היה סבבה.. הגעתי להרצאה וראיתי את זה..
פיינלסקראץ' זה ממש נחמד :) :)
חזרתי לחיפה לפני שעה וחצי ככה.. הכל טוב..
נעשה את זה שוב בהזדמנות :gsmile:
ולסיום, בהקדשה לכל מי שהגיע:
|
מה קורה אחי????????
ספר ספר מה היה בהרצאה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וצח... ת'גבר
הפיטמה שלך סופגת את זה כמו מים |
חחחחחחחחחח
וצח אתה מזיין תשכל אחי - אנחנו בפאבים מזמינים את המתקן הזה של הבירות
אם אתה יודע למה אני מתכוון - יש שתי סוגים בדרך כלל אני מזמינים שתיים כאלה שזה 3 ליטר בירה
...
תאמין לי שאחרי ליטר וחצי בירה אתה תופס ראש חבל על הזמן
וליטר וחצי בירה זה כולה יוצא בערך 6 בקבוקים של 4.9 אחוז.
אני מוכן לעשות התערבות שתוך 2 ליטר בירה שאתה שותה איתי אתה מסטול רצח !
אפילו בפגישה הבאה !
אפרופו פגישה - יום שישי אצל צח ! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אפרופו פגישה - יום שישי אצל צח ! |
לא!!!
אני יוצא לסטודיו עם איתמר........
או שאני יוצא עם האישה :p
עוד לא החלטתי
רגע
תלוי באיזה שעות |
|
|
| oDrori |
| מזה 2 ליטר בירה?!?!?! אחי, החבר'ה פה גומרים 3 ליטר ומעלה פר מסיבה |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחח מורן נראה אותך
בוא אני שם איתך כסף אני שותה מה שאמרת וזה לא מזיז לי בכלל
ומה פתאום אתה קובע יום שישי אצלי?
אמרתי שבת דבר ראשון
אפשר שישי בערב בסוף כי יש לי עבודה במתמטיקה |
|
|
|
|