|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי תמצוץ בולבול
לי הייתה סיבה טובה
ומה אתה מדבר בכלל ?! זה לא שאתה נוהג או משהו ! |
שני דברים...
1. אני לא בקטע הזה
2. עדיין לא נוהג... אני מבקש!! |
|
|
| luckystrike |
יאללה נעביר את זה לשבוע הבא ...
:(
רותם ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מזללל טובבבב!!!!!#!@$$%
איך היה? מה היה? באיזה אופן? פוזה? מההההההההה??? סספפרררר:D :D |
באיזה פוזה ?
חחחחחחחחחחח
קרועה ...
היה סבבה - היא צ'יקיטיטה אז היא יענו נלחצה אחושרמוטה ...
מחר אני יוצא איתה מוקדם לפני שאנחנו הולכים לדיסקוטק
כדי שאני יספיק לצאת גם עם הח'ברה ...
פעם ראשונה שלי בליינד דייט אבל היא נראית סבבה ... והיא חצי רוסיה שזה יתרון ענק ! :)
קיצר היה חמוד שהיא נלחצה - לקחתי אותה לאיזה בית קפה עתיק כזה
כי הייתי בטוח שזה מקום יפה חבל על הזמן כי רק ראיתי אותו פעם
עם ידידה שלי מבחוץ ...
קיצר המקום יפה אחושרמוטה ורומנטי כזה - כל הבית קפה כאילו מעוצב מיוחד עתיק כזה בתוך סלע ענק ...
עודד אולי אתה מכיר זה בבית הראשונים ליד ויתקין ...
קיצר המקום יפה אבל כל האנשים שם זקנים בטרוף !!!
בני מאתיים אולי ... היינו היחידים כמעט מתחת לגיל שבעים
כמו בית אבות היה שם - אבל לא נורא צחקנו על זה כל הזמן שבתפריט
יש תרופות להורדת לחץ דם וכאלה ...
:) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה נעביר את זה לשבוע הבא ...
:(
רותם ? |
סבבה אחי
אין בעיות
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר המקום יפה אבל כל האנשים שם זקנים בטרוף !!!
בני מאתיים אולי ... היינו היחידים כמעט מתחת לגיל שבעים
כמו בית אבות היה שם -
:) |
כמו בחדר כושר שלי...
אני ועוד ידידה כוסית סוף שלי מכפר סבא מתחת לגיל 89... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו בחדר כושר שלי...
אני ועוד ידידה כוסית סוף שלי מכפר סבא מתחת לגיל 89... |
חחחח
אנשים מעל 89 בחדר כושר ?!?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחח
אנשים מעל 89 בחדר כושר ?!?! |
אולי הם בני 87
לא ממש ביררתי... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי הם בני 87
לא ממש ביררתי... |
אפילו 86
שמישהו יעצור אותי....
לא רצינות, פעם באה, שמישהו יעצור אותי לפני!!!! |
|
|
| DjChook |
אפשר תמיד לעצור אותך אחרי
רועי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אפשר תמיד לעצור אותך אחרי
רועי... |
you are under arrest
you have the right to remain silence
everything you say can and will be used agains you in court
you ass hole....... or known as reqtum!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
hmmmmmmmm
טוב.... |
|
|
|
|