|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
רק עכשיו חזרתי מעבודה (מ-8 בבוקר ראבאק!)
אקיצר- אני עוד הולך לקאנטרי, ואז עד שאני אתארגן ואגיע זה יהיה איזה 8
כשב-10 כבר יש לי תוכניות, אז באמת מצטער אחים שלי
פעם הבאה... ואל תשכחו תמונות! |
|
|
| oDrori |
| יאללה מי שם פוסט ראשון אחרי המפגש? |
|
|
| MoSH_MaN |
היה נחמד
:)
וזה היה הבית שחי של אריאל
שאלו את אריק ואת צח |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וזה היה הבית שחי של אריאל
שאלו את אריק ואת צח |
חחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
| באמצע האוטו אריאל מוריד את החולצה מתחיל לעשות תנועות ידיים תוך שתי שניות האוטו מתמלא ריח של עובש בן שנתיים. |
|
|
| nimrod levi |
בואו נכתוב כולנו לאריאל:
שים דאודורנט! |
|
|
| MoSH_MaN |
פייייייי
איזה נוד גרעינים הבאתי עכשיו
אריאללללללללללללללללללללללללללל תשיםםםםםםםם דאודורנט
מופשע מהמשפט של נהג אל תחצה חיים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
באמצע האוטו אריאל מוריד את החולצה מתחיל לעשות תנועות ידיים תוך שתי שניות האוטו מתמלא ריח של עובש בן שנתיים. |
:haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
| luckystrike |
מוש יא חרבון !
כל האוטו שלי מריח כמו הבית-שחי שלך !!!
חכה חכה !!!
קיצר היה צחוקים ועוד פעם אני לא מאמין שאין תמונות !!!
יא פארשים !
דרורי - אמרת שתביא דיגיטלית !
אורן בא לביקור של 10 דקות בקושי ראיתי אותו ונעלם פתאום ...
מה נסגר איתך בן אדם ?
אני לא מאמין שאף אחד לא קיבל את העירוי השני !!!
אני מכין אותו כבר לפעם הבאה אצל מוש
והפעם חן עושים את התוכנית
כל אחד תופס יד אחד של רועי
מוש מפליץ לו בפנים
ואני מכניס עירוי !
WOOOOOT !!!
רק אריאל תותח וסמך עליי !
אריק סורי שאמרתי לך שאריאל גר בתחילת כפ"ס
:D
אני כמו סנג'ר עשיתי רונדלים מסביב לעולם
גמרתי יותר מחצי מיכל על ההסעות שעשיתי יא חארות !
אבל היה צחוקים - פעם הבאה מוש ! |
|
|
| MoSH_MaN |
כנראה.....
שבוע הבא אין הורים
יש חצר גדולה ואפשר לשים חזק
וזה הבית שחי של אריאלללללללל
תקרא את הפוסטים הנ"ל |
|
|
| Hell_Copter |
מוש אתה חתיכת פלצן מסריח... הורדת באוטו של מורן כמה נודים כאלה מסריחים
שלא לדבר על הבית שחי שלך...
גמרת לי על החיים שאתה ואריאל הורדתם חולצה והתחלתם לאנוס את עודד...
פתאום אני שומע כזה את עודד עושה למוש לא עכשיו מסתכל אחורה וקולט את מוש 4 סנטימטר מהזין של עודד ועוד בלי חולצה... מזל שמורן אמר לו לא להוריד מכנסיים...
וצח... אתה חושב שהריח של אריאל זה עובש בן שנתיים?
לא הרחת מה מוש השאיר באוטו של מורן... היינו צריכים להשאיר את הדלתות פתוחות כמה דקות שיצא הריח :)
וראסמי היה מצחיק
המכות של צח ומוש היו בסט... אריאל המשכין שלום הזה... קופץ על שניהם ומצמיד אותם לרצפה כמו מלך!!
ומורן... נסו לתפוס אותי... אני יתחמק ויכניס לך איזה עירוי בטעות :)
הכי מצחיק היה שעשיתי פתיחות עם אריק והג'אסטי שלו...
איך לקחתי אותו בקלות...
היה שווה להתאמן בריצה ככה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי מצחיק היה שעשיתי פתיחות עם אריק והג'אסטי שלו...
איך לקחתי אותו בקלות...
היה שווה להתאמן בריצה ככה :D |
אשכרה נגנבתי !!!
רועי לקח בפתיחות את התולעת של אריק !!!!! |
|
|
|
|