|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by dj trinity
היי חברה רק עכשיו ראיתי את ההודעה
אני גר ברמת הכובש ככה שאין לי בעיה להגיע..
אולי רק החזרה.
עם אתם רוצים אני יכול להביא את הציוד שלי ועם רוצים עוד משהו בירות בשר וכו רק תגידו |
חחח סיטנאות כלבו הא? :) :)
אני אשמח גם לעשות את זה אז פנו אליי ואייל נספק שתייה בשר וכו אם אתם רוצים (תמורת תשלום לא כל כך הולם כמובן :) ) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני רואה שכמעט כולם פה בעד יום שבת, למרות שיש למחורת בית ספר אז אם אתם רוצים יום שבת, אז אני אומר נעשה את מה שטוקסיק הציע
מאחה"צ עד ככה 22:00-23:00 בערב
זה יהיה גם סבבה
|
אם זה יהיה ביום שבת עד השעה הזאת לא יהיה לי איך לחזור....
לא אכפת לי בית ספר... הקטע שאין תחבורה ציבורית בשעות האלה |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אכפת לי יום שבת זה לא נופל על משחק של הרצליה וזה מצויין למה אני יכול להתחיל בראשון ב9
כי יש לי שעתיים ראשונות של חינון וחינוך תעבורתי |
|
|
| dj trinity |
איזה כלבו?
יש לי את המפתחות לחדר אוכל והוא מפוצץ במזון!!! |
|
|
| luckystrike |
אוקיי - בוא נראה עד עכשיו יש כמה מקורות הסעה
LUCKYSTRIKE
שזה אני ורועי יצטרף :) יכולים לקחת מאזור השרון
מוצא : רעננה
TOXIC
הבנתי שיכול לקחת מאזור נתניה
CLUBBER @ WORK
גם כן יכול לקחת מאזור נתניה
DJ CHOOK
חן יכול לקחת מאזור רמת גן ות"א
EXETIK
אם יהיה לו אוטו יוכל לקחת מאזור השרון
מוצא : כפ"ס
אוקיי - עכשיו בינתיים כל אחד יכתוב עם מי יהיה לו לבוא ואז
נעשה רשימה מחודשת של כל אחד ועם מי הוא בא ...
ואם לעוד מישהוא יש אוטו שיכתוב !
בנוגע לציוד,אוכל ,בירות - כמה שיותר , יותר טוב !
שנגמור עם רשימת ההסעות נתחיל עם הרשימה של מי יביא מה
אבל בינתיים
SCORCHIO
יביא נרגילה וקייס עם ציוד !
HYPERSONIC
ו
TOXIC
יבואו המון טבק וגחלים לנרגילה
ODRORI
יש סיכוי שהוא יביא לנו טכניקס !
TRINITY
יביא לנו המון בירות
NAOREN
יוכל לתרום עוד נרגילה
נעשה רשימה סופית של מי שמביא מה בסוף - קודם כל ניסגר על
רשימת המסיעים-מוסעים !
בינתיים בוא נקבע ל
יום שבת עוד שבוע וחצי בסביבות צהריים-אחה"צ בערך ...
יאללה כל אחד שיכתוב מה הוא מביא , עם מי נוח לו לבוא , אם הוא בא בטוח
ועוד מידע שיכול להוסיף
:) |
|
|
| nesher |
רבאק
טוב אולי אני יכול להגיע איכשהו לנתניה
לא יודע
אבל חזרה
יהיה קשה מאוד |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פאק! פאק! פאק! פאקאאאאאאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה עצבים!!!!!!!!!
דיברתי עכשיו עם איתמר ואבא שלו לא הסכים לתת לו את האוטו לרעננה
כי זה רק שבוע ראשון שלו בלי מלווה!!!!!!!!
איזה זייייין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מישהו יכול לאסוף אותי ואת איתמר? אנחנו גרים 5-10 דקות מרחובות..........
פלייייייייז אני ממש ממש רוצה לבוא!!!!!!!
ועוד משהו:
הבנתי שאני מביא גחלים וטבק
איזה טעמים להביא? כמה מכל טעם?
וכמה גחלים??????
תגידו כמה סה"כ אני וטוקסיק צריכים להביא
ואני וטוקסיק נתחלק איכשהו..................
אבל לפני הכל - אני צריך הסעה.... מישהו יכול לספק? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פאק! פאק! פאק! פאקאאאאאאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה עצבים!!!!!!!!!
דיברתי עכשיו עם איתמר ואבא שלו לא הסכים לתת לו את האוטו לרעננה
כי זה רק שבוע ראשון שלו בלי מלווה!!!!!!!!
איזה זייייין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מישהו יכול לאסוף אותי ואת איתמר? אנחנו גרים 5-10 דקות מרחובות..........
פלייייייייז אני ממש ממש רוצה לבוא!!!!!!!
אבל לפני הכל - אני צריך הסעה.... מישהו יכול לספק? |
וואי צריך למצוא פיתרון לך וגם ל
ENERGY
- ליובל ...
למישהוא יש רעיון ? |
|
|
| Narcotic Mind |
מורן שכחת אותי ברשימת הנהגים :)
אני גר בגבעתיים
ולא אכפת לי לבוא לקחת משהו שלא בדיוק באיזור אם זה לא סיבוב מסביב לעולם |
|
|
| oDrori |
| אני אשמח לאיזה הסעה... (געש) אם מישהו בא מכיוון נתניה אולי, או בעצם אני אוכל להגיע עם אייל, איך אתה מתכוון להגיע לשם? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מורן שכחת אותי ברשימת הנהגים :)
אני גר בגבעתיים
ולא אכפת לי לבוא לקחת משהו שלא בדיוק באיזור אם זה לא סיבוב מסביב לעולם |
אחי, אתה תוכל לעבור ביבנה??????
אני ואיתמר נוכל לשלם לך על הדלק.......
רגע...... זה בכלל לא בכיוון.......... פאק אני עמוק בחרא פה....... |
|
|
| MoSH_MaN |
| פשי לאיזה רמה הגענו שאנשים הולכים לקחת כסף על הדלק....בגלל שהם נסעו לקחת כמה חברים |
|
|
|
|