|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
ראסמי היה גדול
צריך לעשות את זה שוב בקרוב :)
אריאל הזה אחד הצחיקים
כשהוא שם
trance & acid
איך הוא עושה לכם
צח ואריק צח ואריק צח ואריק
זה הרג אותי |
|
|
| DjChook |
מורן, אתה יוצא על בסיס של שבוע כן שבוע לא ?
ואיך זה עם שאר החברה ? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין !!!
סטיקי לעד !
סתם :)
פשוט אין מה לסגור את זה כי בינתיים במילא אין תמונות ועד שיהיו עוד
כמה ימים ואני יעלה אותם בו נשאיר את זה פתוח
כדי שגם אני וגם השאר שהיו יוכלו לכתוב איך היה
וחוויות חחח
:)
קיצר חבר'ה חזר לי האינטרנט !!!!!!!!
WOOOOOOT
פירמטתי את המחשב והתקנתי
XP
...
עכשיו הכל אמור לפעול נורמלי
אני יתחיל להתקין את כל התוכנות מחדש עוד מעט ...
איזה בעסה !
אה ופגשתי היום את דותן !!!
YAHEL
מהפורום !
הייתי בבסיס שלו וניסיתי לקמבן אותו שחבר שלי מהקורס מפקדים
ימשוך אותו לכיתה שלו ...
נראה אם הוא יצליח ...
טוב ועכשיו לפגישה !
קבענו להיפגש בשלוש וחצי אבל בסוף העסק התארך עם כל ההסעות והכל
ואני כמו משרת טוב נסעתי עד לקצה אחד של כפר סבא ומשם עד לקצה
השני של אזור השרון - לגעש
כדי לקחת את דרורי !
רועי בא איתי והיה הנהג המלווה
:)
קיצר בסופו של דבר כולם היו פה ב 4 ורבע בערך ... היה צחוקים
פתחנו כמה ראשים של נרגילה - צח הביא טבק תפוזים מעפן
ולי היו עוד כמה טעמים ... אריאל הביא את הציוד
2 CDJ100
וטכניקס
עם מיקסר של פיוניר ...
אריאל וצח רבו כמובן על הציוד ואני כל הזמן עיצבנתי את אריאל
והפרעתי לו במיקסוס !
מי שהיה שוב זה :
אני , רועי , אריאל , עודד (דרורי) , אריק , רון (נרקוטיק) , נימרוד , וצח !
היינו 8 אם אני לא טועה שזה ייצוג דיי מעפן ! ידעתי שבסוף כולם
יתנקנקו ולא יבואו אבל בכל זאת היה סבבה !
כיפאק היי (?!??) לאריאל שהצליח להחליף שבתות כדיי לבוא
וגם לאריק שהצליח להגיע ...
אני כבר מת לפתח את התמונות למרות שנראה לי שהם יצאו
מטושטשות אחושרמוטה בגלל שהמצלמה הזאת כבר יותר מבוגרת ממני
בגיל ...
יאללה תשאירו תגובות ...
מקווה לתמונות בקרוב !
ותארגנו את הפגישה הבאה ! |
נסעת לכפר סבא
אבל לגדרה לא היית יכול לבוא
הא?!?!?!
האהא?!?!?!?!?!?!?1
יא.. יא... יא מניייייק!!!!!!!!!!!!!!!!
סעמק
רציתי לבוא
אבל לא היה לי איךךךךךךךךךךך
אינעל רבקקקקקק
:(:(:(:(:(:(:( |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין !!!
סטיקי לעד !
סתם :)
פשוט אין מה לסגור את זה כי בינתיים במילא אין תמונות ועד שיהיו עוד
כמה ימים ואני יעלה אותם בו נשאיר את זה פתוח
כדי שגם אני וגם השאר שהיו יוכלו לכתוב איך היה
וחוויות חחח
:)
קיצר חבר'ה חזר לי האינטרנט !!!!!!!!
WOOOOOOT
פירמטתי את המחשב והתקנתי
XP
...
עכשיו הכל אמור לפעול נורמלי
אני יתחיל להתקין את כל התוכנות מחדש עוד מעט ...
איזה בעסה !
אה ופגשתי היום את דותן !!!
YAHEL
מהפורום !
הייתי בבסיס שלו וניסיתי לקמבן אותו שחבר שלי מהקורס מפקדים
ימשוך אותו לכיתה שלו ...
נראה אם הוא יצליח ...
טוב ועכשיו לפגישה !
קבענו להיפגש בשלוש וחצי אבל בסוף העסק התארך עם כל ההסעות והכל
ואני כמו משרת טוב נסעתי עד לקצה אחד של כפר סבא ומשם עד לקצה
השני של אזור השרון - לגעש
כדי לקחת את דרורי !
רועי בא איתי והיה הנהג המלווה
:)
קיצר בסופו של דבר כולם היו פה ב 4 ורבע בערך ... היה צחוקים
פתחנו כמה ראשים של נרגילה - צח הביא טבק תפוזים מעפן
ולי היו עוד כמה טעמים ... אריאל הביא את הציוד
2 CDJ100
וטכניקס
עם מיקסר של פיוניר ...
אריאל וצח רבו כמובן על הציוד ואני כל הזמן עיצבנתי את אריאל
והפרעתי לו במיקסוס !
מי שהיה שוב זה :
אני , רועי , אריאל , עודד (דרורי) , אריק , רון (נרקוטיק) , נימרוד , וצח !
היינו 8 אם אני לא טועה שזה ייצוג דיי מעפן ! ידעתי שבסוף כולם
יתנקנקו ולא יבואו אבל בכל זאת היה סבבה !
כיפאק היי (?!??) לאריאל שהצליח להחליף שבתות כדיי לבוא
וגם לאריק שהצליח להגיע ...
אני כבר מת לפתח את התמונות למרות שנראה לי שהם יצאו
מטושטשות אחושרמוטה בגלל שהמצלמה הזאת כבר יותר מבוגרת ממני
בגיל ...
יאללה תשאירו תגובות ...
מקווה לתמונות בקרוב !
ותארגנו את הפגישה הבאה ! |
מתי אני קופץ אליכם לרעננה ?:toothless |
|
|
| Scorchio |
| נראה לי פעם הבאה נעשה אצלי או משהו למה יש לי מרתף ענק עם טלוויזיה 43 אינץ' ופול מקום אז יאללה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נראה לי פעם הבאה נעשה אצלי או משהו למה יש לי מרתף ענק עם טלוויזיה 43 אינץ' ופול מקום אז יאללה |
סבבה אחי, תקבע תאריך
הכי פשוט |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נראה לי פעם הבאה נעשה אצלי או משהו למה יש לי מרתף ענק עם טלוויזיה 43 אינץ' ופול מקום אז יאללה |
טוב יאללה צח שישי אני בא אליך ושאר האנשים מרעננה בואו
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב יאללה צח שישי אני בא אליך ושאר האנשים מרעננה בואו
:D |
COUNT ME THERE
(אם אני אזכור איפה אתה גר ?) |
|
|
| nimrod levi |
| חחח כבר קבעת לו תאריך? |
|
|
| t0xIc |
טוב סידרתי את הפנצ'ר ישש!!! חחחח
אני חייב ליראות אותכם בקיצור
ניראה לי אתם קרועים!!!
צח אני באמת צריך לבוא אליך
מממ ניתפוס איזה יום
ואני יבוא אוקי??
או שבעצם ככל הניראה אני סוגר מסיבה עוד שבועיים!!!
בינתיים לא רוצה סתם לדבר וליזרוק מילים באוויר |
|
|
| Pinto |
מה ?? הייתה כבר פגישה ?
איך לא ידעתי ? |
|
|
| Narcotic Mind |
אם יש לי את האוטו אני בא בכל מצב
אחרי אתמול אני לא מתכנן לפספס אף מפגש :) |
|
|
|
|