|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
תגידו אתם יודעים איך היא ניראת????
אלונה אולי תשימי תמונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
תגידו אתם יודעים איך היא ניראת????
אלונה אולי תשימי תמונה |
אם הייתה לה תמונה היא כבר הייתה שמה סמוך עליי
ומה בוער לך?
עוד 3 ימים אתה תראה אותה אז תתאפק קצת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומה זה בדיוק?? |
:sadgreen: |
|
|
| NaOren |
| איפה נפגשים באמת בסוף? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
איפה נפגשים באמת בסוף? |
אתה דפוק או עושה את עצמך!??!?!?!?!
בבית של בנדוד שלך!!!!!! |
|
|
| itamarsan |
אוקיי
אז ככה
קודם כל, זה אורן. אני מדבר מהמחשב של איתמר.....
יש לי עדכונים שהם במיוחד לוורטקס........
דיברתי עם החבר שלי. הוא אמר שבעיקרון אין לו בעיה....
אבל הסיכוי הוא 50-50 שהוא יוכל... אז הוא יחזיר לי תשובה עוד השבוע
ובקשר לאיתמר, הוא כנראה יוותר על הטניס... יעני יקדים אותו בשבילכם ליום חמישי.... והחבר שלו אולי יסיע אותנו... גם פה הסיכוי הוא 50-50
בכל מקרה, וורטקס אני מצטער אבל כנראה שגם ככה אתה תגיע ליבנה במונית... סורי אחי אבל לא נעים.......
אמממממ....... נראה לי שזהו.... אם מישהו יהיה נחמד ויפגוש אותנו בשמש לפני זה, אז אנחנו נהיה מסודרים....... צח? אורן??
בקיצור, 75% שה"דרומיים" באים!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| DjChook |
חחח סבבה אורן נקווה שיהיה טוב
ואל תיסע לשמש כי יש מצב שיהיה פה על האש
חוץ מיזה, שמש סוגר מוקדם ביום שישי
עלק שומר |
|
|
| Hell_Copter |
| הוא התכוון שיפגשו איתו שם כדי שהם לא יגיעו סתם לאיזה בית נידח באיזור הוילות שלכם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא התכוון שיפגשו איתו שם כדי שהם לא יגיעו סתם לאיזה בית נידח באיזור הוילות שלכם |
לא לא לא , הוא רוצה לאכול בשמש תאמין לי |
|
|
| nimrod levi |
| מישהו מביא ציוד? |
|
|
| DjChook |
אין לי מושג, אני אמרתי, אני מגביר :)
למרות שאולי עדי שמישהו יביא מגבר, רמקולים בטוח יש
מגבר קצת מת
ובקשר לשאר לא יודע,
ונמרוד / רון, בטוח שאתם באים ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
את עושה טובות למישהו שאת באה ? סעמק
כולה צחוקים מה את מתעצבנת...
הסברתי לך כבר מה אני חושב עליך ועל רועי, חחח , מה את מתעצבנת ?
כמה קיבלת בפסיכומטרי ?!??!?!!
|
חחחחח.... איך אפשר להתעצבן על בחור טוב כמוך?!?:D ;)
קיבלתי 620:\
:confused: :confused:
ואני הולכת לעשות חוזר... |
|
|
|
|