|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
אני אישית לא ממליץ לך, ולא לאחרים ללכת לפגוש את רותם
דבר ראשון, הוא מכוער רצח, ואל תאמינו לו שהוא חי בחדרה כי זו מחמאה די רצינית בשבילו. הוא חי בחור נידח בשם בית אליעזר, עיר מלאה בקווקזים שכל מה שהם מחפשים זה מסיבה טובה לפלוש אליה ולדפוק לאנשים מכות.
אה וחוץ מזה, רותם מכוער רצח... אה כבר אמרתי את זה ? לא משנה
:crazy:
w00t w00t w00t
תסלחו לי אבל אני במצב רוח טוב במיוחד |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה כלי :)
מי אתה אח שלי
תציג את עצמך במיט דה קרו
ורותם... בעעעעעע
:wtf: |
|
|
| luckystrike |
קיצר - עוד שבוע וחצי
הרגע דיברתי עם אריאל והוא בא ...
ואני יביא את המחטים
WOOT WOOT ...
סעמק - היום אחד המילואמיניקים לא הסכים להחדיר עירוי
פעם ראשונה שלא הצלחתי לשכנע אותו ...
דרך אגב מישוהוא רוצה לנסות להחדיר פעם הבאה ?
(סעמק זה נשמע רע)
אני מנדב ת'יד ! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב מישוהוא רוצה לנסות להחדיר פעם הבאה ?
(סעמק זה נשמע רע)
אני מנדב ת'יד ! |
אם אתה טוב לטל בעצמך תוך כדי דימום מאסיבי מהיד בזמן שכולנו צוחקים, אני מתנדב! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב מישוהוא רוצה לנסות להחדיר פעם הבאה ?
אני מנדב ת'יד ! |
תחליט כבר... אנחנו מחדירים או אתה?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תחליט כבר... אנחנו מחדירים או אתה?? |
כבר משעמם כבר כל הזמן ...
צריך לגוון ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כבר משעמם כבר כל הזמן ...
צריך לגוון ... |
זה נאמר בתור דאחקה על החדרות וכו...
לא משנה... צריך להיות שם ברגע שזה קורה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה אתה משוגע ???
כל מי שאתה מתקשר אליו ולא עונה אתה מנסה ישר שוב ? |
לא
אבל במקרים כמו המקרה שלנו כן |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חבר'יסס תקשיבווו
אני ואורן נוכל לבואא אבל אני לא יוכל לשחחרר אוטו אבל עם חבר שלי כן אני יוכל להביא אותוו הוא אחלה של בן אדםם ודבר שני אין לנו אחרת איך להגיעע
אתם מסכימים לי??? |
יש מצב אני עולה על ההסעה הזאת אחי? |
|
|
| itamarsan |
יש מצב אני עולה על ההסעה הזאת אחי? [/QUOTE]
תקשיב אחי עם תוכל להגיע ליבנה ולשלם סכום נחמד מאוד לדללק אני אומר שכן:)
רק שיודיעו לנו באיזה תאריך אוקייי???? |
|
|
| eran |
| אף אחד לא בא היום לתל אביב? :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
אף אחד לא בא היום לתל אביב? :( |
סורי אחי, אני לא אוכל להגיע
חבל, דווקא אני מת לפגוש אותך שוב...... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
יש מצב אני עולה על ההסעה הזאת אחי? |
יש ויש
אני מרביץ לך אם לא :p
ואם האנשים הנחמדים פה יסכימו לתרום לו קצת למונית, כולנו נשמח מאוד :D |
|
|
|
|