|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אני עוד לא 16, ככה שעוד לא עברתי תאוריה אפילו... :)
אני יכול להביא קומפקטים ומיקסר, אבל עדיף לי שמישהו יותר קרוב יביא, כי זה שעה עכשיו להיסחב עם זה הביתה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני עוד לא 16, ככה שעוד לא עברתי תאוריה אפילו... :)
... |
פאק
טוב אז כנראה שאני לא יכול לבוא!
sorry ppl!!!
:( |
|
|
| nesher |
ME 2 PROBELY
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| t0xIc |
ככל הניראה יום שבת אני יוכל להגיעע
שישי אני לא חושב:]]
דברו איתי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פאק
טוב אז כנראה שאני לא יכול לבוא!
sorry ppl!!!
:( |
מה??????
:-((
למה לא??????????? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה??????
:-((
למה לא??????????? |
אווו איזה חמודים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אווו איזה חמודים |
חחחחחחח.... פתאום כולם כאלה רגישים....
:haha: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה??????
:-((
למה לא??????????? |
אחי אין לי הסעה
מצטער!!!
חבל שלא יכולתי לבוא אליך היום
ככה לפחות אותך הייתי פוגש......... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי אין לי הסעה
מצטער!!!
חבל שלא יכולתי לבוא אליך היום
ככה לפחות אותך הייתי פוגש......... |
כן שיא הביאס אותי...
אבל ההורים שלי שומרים עלי עכשיו והם רצו שאני אנוח
:-(((
לא נורא על דאג אנחנו עוד ניפגש , שאני יהיה בריא..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
כן שיא הביאס אותי...
אבל ההורים שלי שומרים עלי עכשיו והם רצו שאני אנוח
:-(((
לא נורא על דאג אנחנו עוד ניפגש , שאני יהיה בריא..... |
סבבה אחי
אני מחכה לזה בקוצר רוח :D |
|
|
| Vortex_SA |
| היי, אולי כל מי שבכיוון שלי, שהבנתי שזה איזה 4 ניקח מונית ספיישל? זה ייצא איזה 20 שקל כל אחד אני חושב... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
היי, אולי כל מי שבכיוון שלי, שהבנתי שזה איזה 4 ניקח מונית ספיישל? זה ייצא איזה 20 שקל כל אחד אני חושב... |
ספק גדול... אבל למה שלא תתקשר לאיזה חברת ותבדוק |
|
|
|
|