|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| eran |
יום רביעי אני כנראה בת"א..
מישהו רוצה להצטרף? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין ספק היה צחוקים של החיים :)
נפגשנו אני , רועי ועודד בקיבוץ געש איפב שעודד גר
פרצנו לכל מקום אפשרי בקיבוץ נראה לי ...
ואפילו היה אוכל - עודד הבטחת גם יין !
ועודד עשה לנו סיורים - הראה לנו אפילו מקום חבל על הזמן יפה ...
קיצר - היה סבבה ... |
ראסמי היה פצצה!!
חבל שלא לקחנו את הזלוטי והכסף הרוסי מהגן שנכנסנו אליו :)
ועודד... עדיין לא הסברת לי למה גרגמל גר שם...!!!
מורן מתי ויזיט נאמבר 2? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eran
יום רביעי אני כנראה בת"א..
מישהו רוצה להצטרף? :) |
הייתי בא... באמת שאני גם צריך ת"א... אבל לא יכול ברביע :(
רועי, פעם זה אחוש נראה כמו הבקתה של גרגמל :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי היה פצצה!!
חבל שלא לקחנו את הזלוטי והכסף הרוסי מהגן שנכנסנו אליו :)
ועודד... עדיין לא הסברת לי למה גרגמל גר שם...!!!
מורן מתי ויזיט נאמבר 2? |
ראסמי - אצל מוש ... מתישהוא - התקשרתי אליו היום
רציתי לקפוץ דרכו לקחת תמשחק
אבל הוא לא ענה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ראסמי - אצל מוש ... מתישהוא - התקשרתי אליו היום
רציתי לקפוץ דרכו לקחת תמשחק
אבל הוא לא ענה ... |
זה בגלל שהוא קצת בוחש בשוקו בשעות כאלה ;)
נלך אליו באחד הימים הקרובים אם בא לך
אבל אני רוצה עוד פעם לגעש מתישהו... שיהיה שקיעה
לבחון את השטח לפני שמביאים לשם אנשים :D |
|
|
| MoSH_MaN |
לך תזדיין
הייתי בחדר כושר
שמעתי את הצילצול
אבל הייתי באמצע.......
וזה היה לא מזוהה........
יוו אני שונא את כל האלה שאם לא עונים הם לא מתקשרים שוב..... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יוו אני שונא את כל האלה שאם לא עונים הם לא מתקשרים שוב..... |
מה אתה משוגע ???
כל מי שאתה מתקשר אליו ולא עונה אתה מנסה ישר שוב ? |
|
|
| itamarsan |
חבר'יסס תקשיבווו
אני ואורן נוכל לבואא אבל אני לא יוכל לשחחרר אוטו אבל עם חבר שלי כן אני יוכל להביא אותוו הוא אחלה של בן אדםם ודבר שני אין לנו אחרת איך להגיעע
אתם מסכימים לי??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חבר'יסס תקשיבווו
אני ואורן נוכל לבואא אבל אני לא יוכל לשחחרר אוטו אבל עם חבר שלי כן אני יוכל להביא אותוו הוא אחלה של בן אדםם ודבר שני אין לנו אחרת איך להגיעע
אתם מסכימים לי??? |
חליק אחי למי אכפת אם הוא יבוא :)
העיקר אתם תבואו
נ.ב:
בעעעעעעעעעע :wtf: |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מתאים אחי !!!
יא אללה עוד לא פגשתי אותך יהיה צחוקים !
אתם בטוחים שבוע הבא ולא עוד שבועיים שגם
אריאל יבוא ? |
אני אישית לא ממליץ לך, ולא לאחרים ללכת לפגוש את רותם
דבר ראשון, הוא מכוער רצח, ואל תאמינו לו שהוא חי בחדרה כי זו מחמאה די רצינית בשבילו. הוא חי בחור נידח בשם בית אליעזר, עיר מלאה בקווקזים שכל מה שהם מחפשים זה מסיבה טובה לפלוש אליה ולדפוק לאנשים מכות.
אה וחוץ מזה, רותם מכוער רצח... אה כבר אמרתי את זה ? לא משנה
:crazy:
w00t w00t w00t
תסלחו לי אבל אני במצב רוח טוב במיוחד |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
אני אישית לא ממליץ לך, ולא לאחרים ללכת לפגוש את רותם
דבר ראשון, הוא מכוער רצח, ואל תאמינו לו שהוא חי בחדרה כי זו מחמאה די רצינית בשבילו. הוא חי בחור נידח בשם בית אליעזר, עיר מלאה בקווקזים שכל מה שהם מחפשים זה מסיבה טובה לפלוש אליה ולדפוק לאנשים מכות.
אה וחוץ מזה, רותם מכוער רצח... אה כבר אמרתי את זה ? לא משנה
:crazy:
w00t w00t w00t
תסלחו לי אבל אני במצב רוח טוב במיוחד |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מי שאל אותך בכלל? |
|
|
| Ragnarok |
?למה צריך לשאול אותי
אני פשוט מזהיר אותם, הם לא יודעים למה הם נכנסים.. פשוט חבל לי על כל הציוד שהם יביאו לשם.. כנראה גם מישהו גם יחזור הביתה עם פנס או שתיים |
|
|
|
|