|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חחחחחחחחחחח רשימת הטחונים
לא ראסמי יש לי בית גדול אבל לא וילה או משהו.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחח רשימת הטחונים
לא ראסמי יש לי בית גדול אבל לא וילה או משהו.. |
חחחחח אתה סוטר את עצמך אחי
סתם אני גר בוילה אבל על רבע דונם.. חמודה כזאת |
|
|
| luckystrike |
יאללה חאלאס עם השטויות שמישהוא ייתן תאריך !!!
מוש , חן , צח
בחיית נדבו את הביית לכמה שעות !!! |
|
|
| nimrod levi |
מורן נו קודם שיהיו תמונות מפגישה קודמת
:happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
חן אח שלי
היום אני לא יכול אגאדיר
ומה שהבנתי החברה של הריצה שלי
כולם הולכים להיות מחר ב9 באווזי
אז יום חמישי ב9 ככה אנחנו הולכים לאגאדיר
תביא גם את אורן עם בא לך
ואל תשכח לאסוף אותי!
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מורן נו קודם שיהיו תמונות מפגישה קודמת
:happy2: |
אחי חזרו הפילים מהפיתוח ומשום מה אין שם את התמונות
נראה לי אבא שלי מסר את הפילים הלא נכון
איזה טמבל ...
ועוד הוא מתווכח איתי שזה הנכון
אני יבדוק ...
איזה בעסה כוס אמק |
|
|
| DjChook |
טוב אז ככה
אתם ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש טיפשים!!!
זה שלמישהו יש בית גדול זה לא אומר כלוםםם על המצב הכלכלי
הרי כל אחד יכול לקחת משכנתה לכל החיים ולבנות לעצמו טירה, אבל זה מטומטם
אז הכל תלוי במהלך השנים על איזה הזדמנות אתה נופל.
אנחנו בכלל לא קנינו את השטח הזה, סבתא שלי הייתה גרה פה לפנינו, ואנחנו פשוט (בעזרתו הנדיבה של אבא של אורן) בנינו פה בית יחסית גדול
בכל מקרה מוש, אמרתי לך שאם אנחנו עושים את זה אז זה בליינד דייט !
רק אני ואתה, |:)
ונראה כבר יום חמישי, אלוהים אישה... :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי חזרו הפילים מהפיתוח ומשום מה אין שם את התמונות
נראה לי אבא שלי מסר את הפילים הלא נכון
איזה טמבל ...
ועוד הוא מתווכח איתי שזה הנכון
אני יבדוק ...
איזה בעסה כוס אמק |
חחחחחחחחחחחח
תירוצים, תירוצים.........
סתם אחי
למה שלא תמסור את הפילם לפיתוח מהיר? תוך שעה זה מוכן.......... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח
תירוצים, תירוצים.........
סתם אחי
למה שלא תמסור את הפילם לפיתוח מהיר? תוך שעה זה מוכן.......... |
אחי אבא שלי הלך לפתח איזה מיליון פילים מהטיול שלהם לחו"ל
וזרקתי לו שייפתח גם את זה
כוס אמק - או שהוא שכח או שאנחנו צלמים מעפנה ולא יצאו התמונות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אבא שלי הלך לפתח איזה מיליון פילים מהטיול שלהם לחו"ל
וזרקתי לו שייפתח גם את זה
כוס אמק - או שהוא שכח או שאנחנו צלמים מעפנה ולא יצאו התמונות |
אהההההה
הבנתי
הייתם שיכורים שם? כי אם כן זה מסביר את המצב.......... חחחחחחח
אוף!!! אני גם ככה מבואס שלא יכולתי לבוא!!! אני רק מקווה שבסוף יהיו תמונות......... |
|
|
| DjChook |
הכותרת של האשכול הזה קצת מטריד אותי
הרי הייתה כבר פגישה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
זהו,
לא מגיב יותר בעניין הכסף שלי |
אני מאמיייין
כןן
חחח אפשר לרשום עליך עכשיו דברים חופשי |
|
|
|
|