|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אוף!!!!!!
אני שוב לא יכול לבוא!!!!
למה אתם קובעים ברעננה??? זה קצת רחוק לי ול"דרומיים"...... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אוף!!!!!!
אני שוב לא יכול לבוא!!!!
למה אתם קובעים ברעננה??? זה קצת רחוק לי ול"דרומיים"...... |
קבעו ברעננה? מתי? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
ואין לי מושג איפה זה ומתי זה ולמה זה ובלה בלה בלה ואני גם לא בעינינים
ביטלו לי ולחן את הערב השתכרות שהיה אמור להיות לנו בגלל שקוקסינלים לא שילמו את הכסף בשביל זה
טיפשים
נ.ב.
חן - ואתה אמרת שאני לא יודע לצטט 2 אנשים |
איזה יום השתכרות?
על מה אתה מדבר?
ואפילו אני לא יודע איך עושים קוואט לשני אנשים...
:-) |
|
|
| DjChook |
אורן זה בסדר גם לי זה תמיד מתפקשש חפיף
ימיני יא מטומטום, נראה לך שאני אסיע אותנו לרעננה ב 10?!
אין מצב |
|
|
| Ariels |
לצוטט 2 אנשים ... לא בעיה
לכל בן אדם שאתה רוצה לצוטט תפתח חלון של
reply with quote
copy תלחץ על הכפתור עם לחצן ימני בעכבר ואז תבחר הכל ותעשה
תבחר חלון אחד ותדביק בו את הכל אחד אחרי השני
שטויות |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Ariels
לצוטט 2 אנשים ... לא בעיה
לכל בן אדם שאתה רוצה לצוטט תפתח חלון של
reply with quote
copy תלחץ על הכפתור עם לחצן ימני בעכבר ואז תבחר הכל ותעשה
תבחר חלון אחד ותדביק בו את הכל אחד אחרי השני
שטויות |
סבבה...
תודה אחי |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
איזה יום השתכרות?
על מה אתה מדבר?
ואפילו אני לא יודע איך עושים קוואט לשני אנשים...
:-) |
ת'אמת אין לי מושג איך עושים
עשיתי העתק ופתחתי ציטוט חדש
והדבקתי את הציטוט שהעתקתי
והיה אמור להיות לשכבה שלי.. לאלה שהם כאילו מגניבים מסיבת חוף + שתייה איכותית
והיו כאלה שלא שילמו אז דחו את זה
עד שירד גשם ויבטלו |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן זה בסדר גם לי זה תמיד מתפקשש חפיף
ימיני יא מטומטום, נראה לך שאני אסיע אותנו לרעננה ב 10?!
אין מצב |
מה אתה מקשיב למה שאני אומר
אני סתם אומר את זה
אני רק רוצה כבר שהנאצים יפסיקו את השביתה שלהם
להוציא את פרץ להורג!!
בנזונה
יום ראשון של שביתה נופל על הטסט הראשון שלי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Koodoo
והיו כאלה שלא שילמו אז דחו את זה
עד שירד גשם ויבטלו |
בדוק |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally Posted By Scorchio
לצטט שני אנשים ? |
מה הבעיה
| quote: | Originally Posted By Scorchio
זה די פשוט.... |
|
|
|
| Hell_Copter |
צח מרגיש כלי עכשיו
אני אומר נעשה משהו מחר
התקשרתי למורן ב 3 ככה והוא ישן...
ושהוא החזיר לי טלפון כבר היה מאוחר אז החלטנו שלא נעשה היום כבר משהו... בערך
אז מחר אפשר ללכת אולי לאריאל או משהו :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| ואיפה אריאל גר? |
|
|
|
|