|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שבת זה ה 5 באוקטובר...
או שבת הזאת שזה ה 28 בספטמבר
ואריאל... אתה בנאדם מיוחד :D |
|
|
| oDrori |
אני מניח שמאחר ואפחד אחר לא יענה,
MORAN, DAMN IT! SHOULD I BRING THE GAWD DAYUMN FRIGGIN TECHS?!?!
תודה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני מניח שמאחר ואפחד אחר לא יענה,
MORAN, DAMN IT! SHOULD I BRING THE GAWD DAYUMN FRIGGIN TECHS?!?!
תודה |
כן כתבתי לך !
בטח תביא נשתעשע לנו עם הציוד פה !
:)
ורגע - שבת הזאת או הבאה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
שבת הזאת יש לי את הלחץ של הלימודים........
שבת הבאה
אין לי מושג איך אני יגיע
שישי אני נוסע לאשקלון
ובטח אני יחזור רק בצהריים..... |
|
|
| oDrori |
| אוקיי בסיידר... אבל מישהו צריך גם להביא מיקסר ואני מניח שנשתמש במערכת שלך להגברה... להביא המון (יחסית) ווינילים? |
|
|
| Vortex_SA |
עצרו הכל!!!!!!!!!!!
עכשיו מהתחלה, אתם יכולים להסביר לי איפה זה? מתי זה? איך אני לעזזל מגיע לזה? באיזה שעה זה?
אני גר ליד רחובות, מישהו בכיוון? אני יכול להביא מיקסר 250 של ג'מיני, אז בבקשה תרכזו הכל בפוסט אחד למעני בבקשה, כי אין לי כח לקרוא, מסובך לי מדיי... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עצרו הכל!!!!!!!!!!!
עכשיו מהתחלה, אתם יכולים להסביר לי איפה זה? מתי זה? איך אני לעזזל מגיע לזה? באיזה שעה זה?
אני גר ליד רחובות, מישהו בכיוון? אני יכול להביא מיקסר 250 של ג'מיני, אז בבקשה תרכזו הכל בפוסט אחד למעני בבקשה, כי אין לי כח לקרוא, מסובך לי מדיי... |
אחי יש לך אוטו???
אני גר ביבנה ואשמח לטרמפ לשם!!!!
אני מוכן לשלם לך על הדלק ליבנה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עצרו הכל!!!!!!!!!!!
עכשיו מהתחלה, אתם יכולים להסביר לי איפה זה? מתי זה? איך אני לעזזל מגיע לזה? באיזה שעה זה?
אני גר ליד רחובות, מישהו בכיוון? אני יכול להביא מיקסר 250 של ג'מיני, אז בבקשה תרכזו הכל בפוסט אחד למעני בבקשה, כי אין לי כח לקרוא, מסובך לי מדיי... |
אוקיי אז ככה, העסק קורה בבית של מורן
Luckystrike
ברעננה, ביום שבת ה -5 לאוקטובר. איך להגיע לשם תברר ממנו. אני מאמין שכדאי מאוד שתביא את המיקסר שלך אבל מצד שני יש את צח ואריאל שיותר קרובים לשם, אני לא יודע אם הם מוכנים להביא.
בקשר לאיך להגיע, אני מקווה שיש לך רשיון, ואם יש שאתה גם אדם נחמד, כי חסר איזה 3 מקומות ליובל, איתמר ו... שכחתי את השם של הייפר :)
אני ממליץ שתתאמו ביניכם דחוף איך להגיע. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
שכחתי את השם של הייפר :) |
אורן!!!
עכשיו אתה זוכר?? ;) |
|
|
| Ariels |
אני לא בא אבל אני ינסה להחליף שבת
just in case |
|
|
|
|