|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
ספק גדול... אבל למה שלא תתקשר לאיזה חברת ותבדוק |
איזה טיל אתה עונה יא אללה...
אני ינסה לבדוק מחר... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איזה טיל אתה עונה יא אללה...
אני ינסה לבדוק מחר... |
ואללה אחי סבבה
אני מקווה שזה לא יצא הרבה...............
יובל, אתה תוכל לבוא לרחובות בשביל המונית?
או שיש לך הסעה?
מה נסגר איתך?? |
|
|
| Vortex_SA |
וואללה הבאת לי עוד בעיה...
כל אחד מהאזור "שלנו" גר במקום אחר, למשל אני לא גר ברחובות אני גר ליד וזה 35 שקל ממני לרחובות למשל, אז אולי נארגן מונית מהמקום הרחוק ביותר ושתעבור במקומות אחד אחרי השני עד לרעננה, זה אולי יעלה יותר אבל אני חושב שזה שווה את זה... |
|
|
| DjChook |
תזכירו לי מה נסגר עם רמת גן / גבעתיים
כאילו, אם אני לוקח אוטו, מישהו מהאיזור סומך עלי שאני אסיע אותו ?
או עם אתם, החברה מגבעתיים, לוקחים אותו, אולי עדיף שתאספו אותי ואת אורן
או גם את אלון, אני לא יודע עם הוא מתכנן / לא מתכנן להגיע |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
תזכירו לי מה נסגר עם רמת גן / גבעתיים
כאילו, אם אני לוקח אוטו, מישהו מהאיזור סומך עלי שאני אסיע אותו ?
או עם אתם, החברה מגבעתיים, לוקחים אותו, אולי עדיף שתאספו אותי ואת אורן
או גם את אלון, אני לא יודע עם הוא מתכנן / לא מתכנן להגיע |
גבר אני סומך עליך .... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
גבר אני סומך עליך .... |
אין מצב שדרור ירשה לך ליסוע איתי חחח |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן אחי
חשבתי אותי תבוא תקפיץ אותי אליך או מישהו מרעננה לפני המפגש גם נוכל לסדר משהו אם צריך.....כי פשוט זה בבית שלך |
|
|
| DjChook |
לא שיש לי מפה בראש, מוש, אבל זה בכלל באיזור ?
כאילו כמה אתה קרוב לרעננה ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
באוטו? |
בהליכה על הידיים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין מצב שדרור ירשה לך ליסוע איתי חחח |
למה יש מצב...
נראה כבר |
|
|
|
|