|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
או שמקסימום אפשר להכניס את איתמר לבגאז'...... הוא ממילא לא כ"כ פעיל כאן ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ולי מתאים כל דבר
אנחנו לא מדברים על שבת הזה אבל נכון? סתם לידע כללי
כי יש לי חבר שחוזר מהצבא ומזה בא לי לראות אותו |
לא , שבת הבאה |
|
|
| Narcotic Mind |
יופי שאתם אפילו שואלים אותי אם אני מוכן לבוא ליבנה
מה אני נראה לכם ?
זה בכלל בצד השני של הדרך
במקום נסיעה של חצי שעה זה יהיה נסיעה של שעה וחצי ואתם גם לא חוזרים ברגל
זה מוגזם
בכל מקרה נראה מי יבוא ואז נדבר |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יופי שאתם אפילו שואלים אותי אם אני מוכן לבוא ליבנה
מה אני נראה לכם ?
זה בכלל בצד השני של הדרך
במקום נסיעה של חצי שעה זה יהיה נסיעה של שעה וחצי ואתם גם לא חוזרים ברגל
זה מוגזם
בכל מקרה נראה מי יבוא ואז נדבר |
chill
פשוט אמרת להם קודם שאם ישלמו אתה מוכן להסיע... כל מקרה, אמרו לך מי מתכנן לבוא אי אפשר לדחות, עדיף שתדעו מי מסיע שבוע מראש ולא יומיים בקושי.... אני כנראה בא עם טוקסיק.
להביא ציוד או לא? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
chill
פשוט אמרת להם קודם שאם ישלמו אתה מוכן להסיע... כל מקרה, אמרו לך מי מתכנן לבוא אי אפשר לדחות, עדיף שתדעו מי מסיע שבוע מראש ולא יומיים בקושי.... אני כנראה בא עם טוקסיק.
להביא ציוד או לא? |
Yes!!... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יופי שאתם אפילו שואלים אותי אם אני מוכן לבוא ליבנה
מה אני נראה לכם ?
זה בכלל בצד השני של הדרך
במקום נסיעה של חצי שעה זה יהיה נסיעה של שעה וחצי ואתם גם לא חוזרים ברגל
זה מוגזם
בכל מקרה נראה מי יבוא ואז נדבר |
חחחחחחחחחחחח
טוב אז אני רואה שאין לי הסעה..........................
שוב........
:( |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח
טוב אז אני רואה שאין לי הסעה..........................
שוב........
:( |
אני מצטער, אבל זה פשוט נראה לי מוגזם ליסוע כפול 3 דרך לכל כיוון
(עודד, אמרתי שאין לי בעיה להסיע אם זה לא סיבוב מסביב לעולם) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני מצטער, אבל זה פשוט נראה לי מוגזם ליסוע כפול 3 דרך לכל כיוון
(עודד, אמרתי שאין לי בעיה להסיע אם זה לא סיבוב מסביב לעולם) |
כן אני מבין אותך
אין בעיה |
|
|
| MoSH_MaN |
מה עם אוטובו למקום שאפשר יהיה לאסוף אותך...?
יהיה פיצוץ |
|
|
| NyKoN |
:nervous:
אני גם רוצה לבוא...
גר בכפ"ס ואני יכול להביא נרגילה עם 2 קנים
:D |
|
|
| oDrori |
| טוף, חוורים, אני מביא בכיף את שני הטכניקס אבל מישהו צריך לדאוג להגברה ומיקסר... בכלל, מורן אפשר לארגן משהו כזה בבית שלך? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה עם אוטובו למקום שאפשר יהיה לאסוף אותך...?
יהיה פיצוץ |
אין תחבורה ציבורית ביום שבת... חוץ מבחיפה
(שיט אזרחות עדיין תקוע לי בראש למרות שסיימתי) |
|
|
|
|